נעצרה: 1:1 מאכזב לבאיירן מינכן בבית מול ורדר ברמן

לאחר עשרה ניצחונות רצופים, אלופת גרמניה התקשתה מול הירוקים וסחטה נקודה בלבד. קומאן (62) כבש לאחר שער יתרון מפתיע של אגשטיין (45). לוקאס הרננדז נפצע פעם נוספת והוחלף

(גודל טקסט)

לאחר פגרת הנבחרות, הבונדסליגה חזרה היום (שבת) עם המחזור השמיני, כאשר במוקד האלופה באיירן מינכן איבדה נקודות בבית עם תיקו מאכזב נגד ורדר ברמן. בנוסף, הופנהיים ושטוטגרט סיפקו 3:3 אדיר ביניהן. לפני המשחק נגד הפועל באר שבע, לברקוזן השיגה ניצחון 1:2 נגד בילפלד. מנשנגלדבאך מעדה נגד אאוגסבורג, ולייפציג נעצרה בפרנקפורט.

באיירן מינכן – ורדר ברמן 1:1

אחרי עשרה ניצחונות רצופים, הקבוצה הלוהטת ביותר באירופה נעצרה. אלופת גרמניה ואירופה פשוט חוותה משחק נורא בכל הקשור לסיומת מול השער ואף איבדה את המגן לוקא הרננדז בתחילת המשחק, ונראה כי הרכש היקר ביותר בתולדות המועדון ייאלץ פעם נוספת לשבת תקופה ממושכת בחוץ.

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר, קינגלסי קומאן ודוגלאס קוסטה פתחו בחוד של האנזי פליק, אשר העניק גם לג'מאל מוסיאלה בן ה-17 את המקום בהרכב. בדקה ה-45 ברמן הפתיעה את כולם עם שער של יוהנס אגשטיין, אשר גם לבווארים לחששות רבות. בדקה ה-62 הצליחו השחקנים באדום לחזור למשחק – לאון גורצקה הרים כדור מסובב לעבר הרחבה, קומאן שחזר את שערו מגמר ליגת האלופות ונגח לרשת את שער השוויון החשוב.

לבנדובסקי. הסקורר הפולני לא הצליח למצוא את הרשת | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי