ילד מזהב: הולאנד כבש רביעייה ב-2:5 של דורטמונד על הרטה

החלוץ הנורבגי נבחר היום ל"גולדן בוי" של אירופה, ולאחר מכן כיכב בניצחון של קבוצתו עם מהפך שביצע לבדו. גררו הוסיף לטובת הצהובים-שחורים, שניצלו את המעידה של באיירן כדי להתקרב לפסגה

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד הוא ללא ספק תגלית השנה בכדורגל האירופי, והיום (שבת) הוא ללא ספק הצדיק את זכייתו בתואר "גולדן בוי", השחקן הצעיר הטוב ביותר של השנה. החלוץ הנורבגי הוכתר רשמית מוקדם יותר היום, ובשעות הערב הוא הראה להרטה ברלין מדוע הוא נחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר בעולם כאשר הפציץ לרשתה ארבעה שערים והוביל ניצחון 2:5 אדיר של דורטמונד.

למרות שהוא רק בן 20, הולאנד כבר כבש רביעייה בקריירת הבוגרים שלו. זה היה במדי מולדה הנורבגית נגד בראן. בנוסף, קשה לשכוח את המשחק בו הוא כבש תשיעייה לרשתה של נבחרת הונדורס באליפות העולם עד גיל 20 באותה שנה, אך הערב הוא כבר עשה את זה על הבמה הגדולה מכולם.

הרטה גברה במחזור הקודם על אאוגסבורג, ובמשחק היום היא עלתה ליתרון משער של מתאוס קוניה בדקה ה-33, אך הכל היה מוכן למופע של הולאנד במחצית השנייה. שתי דקות בלבד לקח לחלוץ הלוהט לאזן את התוצאה, בדקה ה-49 הוא כבר היה עם צמד. דורטמונד המשיכה לרוץ על המגרש, ובדקה ה-62 הולאנד כבר השלים שלושער גדול.

הולאנד. רביעייה ראשונה בבונדסליגה | Soeren Stache/picture alliance via Getty Images

בדקה ה-70 דורטמונד מצאה שוב את הרשת, אך הפעם זה היה רפאל גררו הפורטוגלי, שכבש את שערו הראשון העונה בליגה. בדקה ה-79 קיבלנו 44 שניות קסומות. הן התחילו עם פנדל מדויק של קוניה, שהשלים צמד עבורו במשחק, אך המשיכו עם מהלך גדול של הולאנד, שלא נתן לשחקנים של הרטה לחגוג הרבה וכבש את שערו הרביעי במשחק.

לאחר שבאיירן מינכן איבדה נקודות מוקדם יותר היום כאשר סיימה ב-1:1 מאכזב בבית נגד ורדר ברמן, דורטמונד צימקה את הפער בפסגת הליגה לנקודה אחת בלבד. בעוד שבוע בדיוק היא תפגוש את קלן במחזור הבא ותקווה למעידה נוספת של האלופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי