מולר עקץ: "יש המון שליליות סביב נבחרת גרמניה וזה כואב"

באיירן מינכן מעדה נגד ורדר ברמן, אבל את ההצגה גנב הקפטן שדיבר על ה-6:0 בספרד: "מזכיר לכם שאני, בואטנג והומלס לא פרשנו, האוהדים מחכים שדברים יקרו לטובה". וגם: מה חושב הקהל הבווארי על אלאבה?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן בקושי זוכרת איך זה מרגיש לאבד נקודות. נכון שזה קרה לה בסוף חודש ספטמבר כאשר חטפה 4:1 ממואנס דאבור והופנהיים, אבל תוצאת התיקו האחרונה שלה, עד שנפרדה אתמול ב-1:1 נגד ורדר ברמן, הייתה אי שם בחודש פברואר, לפני מעל תשעה חודשיים, כשסיימה ב-0:0 נגד לייפציג.

למעשה, באיירן מינכן חייבת תודה על הנקודה אתמול לשוער שלה, מנואל נוייר שלולא מספר הצלות אדירות שלו היא הייתה מפסידה. רגע השיא של השוער הגיע בתוספת הזמן, כשרשם שתי הצלות כפולות ולקח במו ידיו ניצחון קריטי מידי ורדר ברמן.

חרף המעידה השנייה העונה והפער מדורטמונד שהצטמק לנקודה אחת בלבד, האלופה והמוליכה לא מוטרדת יתר על המידה מאיבוד הנקודות בברמן והחשש הוא ממצבו של הבלם לוקאס הרננדז, שנפצע והוחלף כבר אחרי 19 דקות בעקבות נחיתה לא טובה על הרגל.

לוקאס הרננדז
אלאבה ונוייר דואגים להרננדז | LUKAS BARTH/POOL/AFP via Getty Images

את הבווארים גם מעסיק עתידו של דויד אלאבה, שכידוע מסיים את חוזהו בתום העונה ובשלב זה אין שיחות עם באיירן מינכן על הארכת החוזה לאור דרישות אסטרונומיות מצדו לטענת גורמים בבאיירן מינכן כפי שהם מצוטטים בכלי התקשורת המקומית.

בסקר שנערך באתר הגרמני "ספורט1", האוהדים הצביעו בעד מכירתו של האוסטרי כבר בינואר הקרוב כל עוד המצב לא ישתנה. לא פחות מ-96.5 אחוז מהמצביעים תמכו בהחלטת הנהלת באיירן מינכן לסיים את השיחות מולו להארכת החוזה, בטענה שדרישותיו – על פי הדיווחים חוזה בגובה כ-20 מיליון יורו לעונה – לא ראויות בעידן הקורונה.

במקביל, בגרמניה עוד מוטרדים מה-6:0 שספגה הנבחרת בספרד וניצלו זאת כדי לשוחח עם תומאס מולר אחרי המשחק. כוכב באיירן מינכן, כידוע, כבר אינו נמנה על סגל נבחרת גרמניה מאז החלטתו של המאמן יואכים לב לבצע ריענון ולהוציא לפרישה מוקדמת את מולר, ג'רום בואטנג ומאטס הומלס, ומולר ניצל את ההזדמנות לעקוץ קלות את מאמן המאנשפט.

"כמובן שזה כואב לראות את החברים שלך לקבוצה, כאלו ששיחקת איתם או שאתה מכיר אותם מפסידים ככה. יש כרגע המון שליליות סביב נבחרת גרמניה וזה כואב. האוהדים כבר מחכים לנבחרת שתשתפר ושדברים יקרו לטובה ויעבדו כמו שצריך", טען מולר.

תומאס מולר
מולר. "אנחנו לא פרשנו" | Alexander Hassenstein/Getty Images

"זה לא הזמן לדבר עלינו בכל הקשור לנבחרת, אבל אנחנו לא פרשנו", אמר על הסיטואציה אליה נקלע יחד עם צמד הבלמים בואטנג והומלס, "יש דברים אחרים שצריכים לעסוק בהם. אני מרוכז כולי בבאיירן מינכן כרגע ורק רוצה להזכיר לכם שאף אחד מאיתנו לא פרש מהנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי