"הקיר" חסר: מאזן האימה של דורטמונד מאז הקורונה

הצהובים-שחורים נכנעו 2:1 לקלן ואפילו הולאנד חטף ("החמיץ מצבים שבדרך כלל הוא כובש בעיניים עצומות"). ללא הקהל, פאברה עם חמישה ניצחונות מול שישה הפסדי בית. המאמן: "לא הגיוני שנספוג פעמיים את אותו השער"

(גודל טקסט)

"הקיר" בצהוב-שחור חסר. בעוד ההפסד 3:2 לבאיירן מינכן לפני כשלושה שבועות התקבל אולי בהבנה, בבורוסיה דורטמונד התאכזבו מאוד מההפסד 2:1 לקלן אתמול (שבת). מאז חידוש הבונדסליגה לאחר הקורונה, הרי שהקבוצה של לוסיאן פאברה רשמה חמישה ניצחונות ביתיים מול שישה הפסדים, וככה לא לוקחים אליפות. הצהובים-שחורים לא הצליחו לחלץ אפילו נקודה אתמול. הפעם האחרונה? 3:3 ביתי נגד לייפציג לפני קרוב לשנה. הרצף של דורטמונד עומד על 27 משחקים ללא תיקו, הרצף השני הכי ארוך בבונדסליגה.

נקודת האור החיובית, כנראה היחידה, הייתה צמד המחליפים – ג'ובאני ריינה הגיע העונה לחמישה בישולים בליגה (מדורג שני בבונדסליגה) וטורגן הזאר כבש שער בכורה העונה בליגה, אך זה לא מספיק. בשבוע הבא ייפגשו באיירן מינכן ולייפציג והצהובים-שחורים היו יכולים לחלום על הפסגה לו היו מנצחים, אך לא ככה.

פאברה אמר: "היינו צריכים לשחק עם יותר קצב וגם חסרה לנו התנועה הנכונה. היו לנו מעט מדי הזדמנויות קורצות להבקעה, איבדנו את הסבלנות. ציפינו למשחק כזה וזה אכן קרה. אסור לנו לספוג פעמיים אחרי קרנות, פעמיים בפינה הרחוקה. ההפסד כואב, תמיד קשה להפסיד בבית".

הזאר, כאמור, כבש שער בכורה בליגה (שותף ל-164 דקות בלבד, פעם אחת בלבד עלה בהרכב) אך תחושת האכזבה מההפסד האפילה על ההתרגשות: "זו לא הרגשה טובה. היה עלינו לשחק טוב יותר. לא למדנו את הלקח וספגנו שערים דומים. אנחנו חייבים להגן טוב יותר".

בתקשורת מתחו ביקורת על דורטמונד שנכנעה לקלן לראשונה אחרי 18 משחקים. "דורטמונד שלטה והחזיקה בכדור כשני שליש מהזמן, אבל הולאנד בזבז הזדמנויות שהוא כובש בדרך כלל עם כיסוי על העיניים וסחירי כבש פעמיים באותה הצורה", נכתב ב"קיקר". "הפסד סנסציוני לדורטמונד שנפלה פעמיים בקרנות. דורטמונד תקפה אך לא הצליחה להשוות וברביעי מחכה לה לאציו", נכתב ב"בילד". "הולאנד לא ממש יצא לדרך נגד קלן, ההתקפה לא עבדה", נכתב בכלי תקשורת נוסף, שם נמתחה ביקורת עם על ג'יידון סאנצ'ו: "לא בלט, לא מצליח לייצר רצף משחקים טובים".

כותרת "הבילד": דורטמונד חטפה פעמיים מהקרן | צילום מסך: "בילד"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי