0:3 ללברקוזן על שאלקה. וומאנגיטוקה כבש שער מזלזל ועורר סערה

חניכיו של פטר בוס טיפסו למקום השני ולא התקשו מול היריבה המרוסקת, שלא ניצחה כבר 26 משחקי ליגה ברציפות. חלוץ שטוטגרט כבש צמד ב-1:2 על ורדר ברמן ועורר מהומה עם גול 'מרגיז'

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים, כאשר במוקד לברקוזן של פטר בוס עלתה למקום השני והביסה 0:3 את שאלקה המרוסקת. במשחק המוקדם של היום, שטוטגרט גברה 1:2 על ורדר ברמן.

שאלקה – לברקוזן 3:0

צפו בתקציר

יריבת הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית לא התקשתה מול הקבוצה הכי מרוסקת באירופה – שאלקה. הקבוצה מגלסנקירשן רשמה משחק ליגה 26 ברציפות ללא ניצחון, כאשר האחרון שלה היה אי שם ב-17 בינואר. עוד קצת יותר מחודש, היא עלולה לסגור שנה שלמה ללא ניצחון בבונסליגה. פשוט מאזן עלוב. היא מדורגת כמובן במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות. מן העבר השני, חניכיו של פטר בוס יכולים להיות מרוצים, שכן הם טיפסו למקום השני בטבלה לאור איבוד הנקודות של לייפציג ודורטמונד.

החגיגה החלה בדקה ה-10, כאשר קרן של לאון ביילי אל תוך רחבת שאלקה מצאה דווקא את ראשו של מאליק תיאו משאלקה, שפשוט נגח אל השער שלו כמו חלוץ של היריבה. השני של לברקוזן הגיע בדקה ה-67, כשהפעם היה זה יוליאן באומגרטלינגר שנגח קרן לרשת, אך לפחות הוא היה שחקן של האורחת. את תוצאת המשחק חתם פטריק שיק, שסיפק סיומת מצוינת ברגל שמאל מתוך הרחבה בדקה ה-78 וכבש את השלישי.

שחקני לברקוזן חוגגים | Guido Kirchner/picture alliance via Getty Images
מאליק תיאו | Guido Kirchner/picture alliance via Getty Images
פטר בוס | Guido Kirchner/picture alliance via Getty Images

ורדר ברמן – שטוטגרט 2:1

במשחק בין שתי קבוצות שהגיעו במומנטום רע מאוד, חניכיו של פלגרינו מטארצו יצאו עם ידם על העליונה, קטעו רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלו זמנית למקום השמיני. מנגד, ברמן של פלוריאן קוהפלדט במצב רע אפילו יותר, רשמה משחק ליגה שביעי ברצף ללא ניצחון והפסד שני ברציפות. כרגע, הירוקים נמצאים במקום ה-12 בטבלה.

סילאס וומאנגיטוקה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-31 בפנדל, והחלוץ הצעיר הכפיל בדקה ה-90+1 וקבע 0:2 עם שער מזלזל שגרם לזעם גדול אצל ברמן. הוא גנב את הכדור לשוער שסיפק טעות ביזארית ואיומה, הגיע עד לשער באיטיות מרגיזה, המתין עד שיגיעו ללחוץ אותו וגלגל לרשת מטווח אפס. דייבי זלקה, חלוץ ורדר, התעצבן מאוד, רץ לכיוונו והשניים התעמתו. שתי דקות לאחר מכן, המארחת צימקה משער של זלקה עצמו.

שחקני שטוטגרט חוגגים | Carmen Jaspersen/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי