הולאנד עובר את השיקום בדובאי, לבנדובסקי יחזור בבאיירן מול אוניון

דורטמונד תארח את שטוטגרט ללא החלוץ הפצוע, המנהל הספורטיבי הסביר מדוע המריא: "נמצא באתר עם מומחים שמטפלים בו". הבווארים יתארחו אצל אוניון, פליק אישר שהפולני כשיר. ומה מצבו של קימיך?

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בבונדסליגה יימשך מחר (שבת) עם לא פחות משישה משחקים. במוקד: בורוסיה דורטמונד תפגוש את שטוטגרט (החל מ-16:20, ישיר בספורט4) ותקווה לחזור למסלול הניצחונות ואילו באיירן מינכן תתארח אצל אוניון ברלין (החל מ-19:20 בספורט3) ותנסה להשיג שלוש נקודות לאחר ה-3:3 המטורף שרשמה במחזור שעבר. במקביל למשחק של הצהובים שחורים, לייפציג תארח את ורדר ברמן ובורויסה מנשנגלדבאך תפגוש את הרטה ברלין. במשחקים נוספים: מיינץ תתמודד מול קלן ופרייבורג תשחק מול ארמיניה בילפלד.

בורוסיה דוררטמונד – שטוטגרט

אחרי הפסד מפתיע ומאכזב לקלן ותיקו נגד פרנקפורט, הצהובים שחורים חייבים לשוב למסלול הניצחונות. למזלם, הפער מבאיירן שבפסגה עומד רק על ארבע נקודות וזאת מכיוון שהאלופה שיחקה במחזור שעבר מול לייפציג ואיבדה נקודות גם היא. באמצע השבוע דורטמונד גברה 1:2 על זניט בליגת האלופות בהרכב משני ומי שצפויים לחזור ל-11 הם ג'יידון סאנצ'ו וג'ובאני ריינה שזכו למנוחה ועלו מהספסל. מנגד, מאטס הומלס וטורגן הזאר, שהוחלפו באמצע השבוע בשל פציעות קלות, נמצאים בספק.

לגבי ארלינג הולאנד, החלוץ הפצוע נמצא בדובאי, שם הוא עובר את השיקום וזוכה לתנאים הטובים ביותר במטרה להכשירו בהקדם. מיכאל זורק, המנהל הספורטיבי, הסביר: "ארלינג נמצא באתר עם מומחים רבים שאיתם אנו בקשר מתמיד. תמונות ה-MRI הראשונות כבר מראות שיפור ראשוני במצב". ומה קורה אצל שטוטגרט? הקבוצה שתפסה כותרות בשבוע האחרון וזאת לאחר השער המזלזל שהבקיע סילאס וומאנגיטוקה נגד ורדר ברמן, ניצבת במרכז הטבלה עם 14 נקודות, אך בששת המחזורים האחרונים היא נציחה רק פעם אחת והפסד עלול לדרדר אותה כיוון התחתית.

ארלינג הולאנד | Bernd Thissen/picture alliance via Getty Images

אוניון ברלין – באיירן מינכן

אחרי 3:3 מול לייפציג בליגה ו-0:2 על לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות, דויד אלאבה ורוברט לבנדובסקי (שסבל מפציעה קלה), שנותרו מחוץ לסגל באמצע השבוע, צפויים לשוב להרכב. לירוי סאנה שעלה מהספסל נגד הרוסים אמור לחזור גם הו. המאמן האנסי פליק התייחס במסיבת העיתונאים לכושר בו מצוי קינגסלי קומאן והחמיא: "הדבר החשוב ביותר הוא שיש לו ביטחון בעצמו, בגוף שלו ובחוזקות שלו. הוא מעורב בהרבה מאוד שערים, משתתף במשחק הלחץ ועוזר לנו גם בהגנה. אלה דברים שאתה רוצה לראות משחקן כנף".

צפו ב-3:3 מול לייפציג

פליק סיפר על מצבם של הפצועים, רוברט לבנדובסקי, קורנטין טוליסו וג'ושוע קימיך: "לבנדובסקי כשיר לשחק מחר. טוליסו התאמן אתמול, אבל עלינו לראות כיצד הוא יגיב לכך מבחינה פיזית. קימיך בדרך הנכונה, קיימת אפשרות שהוא יוכל להתאמן חלקית עם הקבוצה כבר במהלך השבוע הבא".

על המשחקים שנותרו עד לפגרת החורף: "סיימנו את ליגת האלופות עם ניצחון. בליגה, נשאף לסיים את 2020, שהייתה שנה מיוחדת ומוזרה, בנימה חיובית".

על היריבה מחר: "זו קבוצה חזקה מאוד, שמשחקת עם הרבה תשוקה ונוכחות פיזית". למרות 3:1 להרטה בדרבי של ברלין במחזור שעבר, אוניון ברלין ניצבת במקום השישי בבונדסליגה עם 16 נקודות, כשההפסד ליריבה העירונית קטע עבורה רצף של שמונה משחקים רצופים בהם היא לא ירדה מנוצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי