מכה לריאל, ארסנל ומילאן: סובוסלאי צפוי לחתום בלייפציג

דיווח ב"סקיי": היהלום ההונגרי יעזוב את זלצבורג בינואר ויעבור לקבוצת הצמרת מהבונדסליגה, חרף הצעות ממועדוני הפאר מאנגליה, איטליה וכנראה גם מספרד

(גודל טקסט)

היו דיבורים על ריאל מדריד, ארסנל ומילאן, אבל נראה שעסקה נוספת תסתיים בניצחונה הגדול של לייפציג הגרמנית. על פי דיווח היום (שישי) ברשת "סקיי", היהלום ההונגרי של זלצבורג, דומיניק סובוסלאי, יעשה גם הוא את המעבר מאוסטריה לבונדסליגה, מקבוצה אחת השייכת לרד בול לאחרת, ויעבור ללייפציג.

סובוסלאי בן ה-20, שהעלה במו רגליו את נבחרת הונגריה ליורו הקרוב עם מבצע סולו בתוספת הזמן וכמובן מככב גם במדי זלצבורג, מחזיק בסעיף שחרור המוערך בכ-25 מיליון יורו לינואר הקרוב ועל כן הפך לשחקן האטרקטיבי ביותר בחלון ההעברות הקרוב והוזכר כמועמד למועדוני פאר, כולל ריאל מדריד שעל פי הדיווחים השבוע היה זה זינדין זידאן בכבודו ובעצמו שהרים טלפון לקשר.

למרות הכל, כנראה שפעם נוספת הכל יישאר ב"משפחה" וסובוסלאי יעשה את הדרך מזלצבורג ללייפציג, כשעל פי הנראה מה שהכריע את הכף לטובת לייפציג זו העובדה ששם הוא יוכל להפוך לשחקן מפתח באופן מיידי . אם נשווה זאת לחורף שעבר, גם אז רבים תהו מדוע ארלינג הולאנד בחר לעזוב את זלצבורג לטובת דורטמונד ולא למועדונים אחרים שרדפו אחריו, אולם הצליח להוכיח שהמהלך לשם היה מוצדק ברגע שמיצב את עצמו כאחד מכוכבי הקבוצה אם לא ה-כוכב שלה, זמן קצר לאחר המעבר, בזכות המקום הבטוח ב-11.

עוד נכתב כי סעיף השחרור לא יהיה תקף אחרי חג המולד, משמע שבשבועיים הקרובים צפויה לצאת הכרזה רשמית על היעד החדש אליו יעבור סובוסלאי, שלא ימשיך עם זלצבורג בליגה האירופית בפברואר הקרוב.

דומיניק סובוסלאי | Johann Schwarz/SEPA.Media /Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי