בדקה ה-88: וולפסבורג השלימה מהפך וניצחה 1:2 את פרנקפורט

שתי הקבוצות שסיימו ללא הכרעה יותר פעמים מכל שאר הקבוצות בבונדסליגה היו מרחק שתי דקות מתיקו נוסף, אבל וחהורסט השלים צמד כדי למחוק יתרון מפנדל של דוסט והזאבים במרחק שתי נקודות מבאיירן מינכן

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בבונדסליגה יצא הערב (שישי) לדרך והפגיש בין שתי הקבוצות שסיימו בתיקו יותר מכל קבוצה אחרת: וולפסבורג סיימה שש פעמים ללא הכרעה ב-10 משחקים והיא אחת משתי קבוצות שטרם הפסידו העונה בליגה, איינטרכט פרנקפורט לעומתה היא "מלכת התיקו" מכיוון שעד הערב זה קרה לה שבע פעמים. עד הדקה ה-88 נראה היה שכל אחת תוסיף למאזנה משחק נוסף שלא הוכרע, אך אז הגיע ואוט וחהורסט שהשלים צמד וקבע 1:2 לזאבים.

אחרי 63 דקות ללא שערים, הנשרים זכו לבעיטת פנדל ובאס דוסט, ההולנדי בן ה-31, לא התבלבל מול הקבוצה בה שיחק חמש שנים וכבש את שערו הרביעי העונה. כבר נראה היה שוולפסבורג תרשום הפסד בכורה, אבל בסך הכל 14 דקות חלפו וגם היא זכתה לפנדל שאותו ניצל הולנדי אחר, ואוט וחהורסט שכבש משחקר חמישי ברציפות והגיע לשמונה שערים.

אז אם נראה היה אחרי השוויון שהשתיים ייפרדו בתיקו, וחהורסט אמר את המילה האחרונה כשהצליח לברוח לשומר וביצע תנועת עומק נפלאה שסידרה לו אחד על אחד ומזווית קשה הוא בעט לפינה הרחוקה ולרשת כדי להעניק לקבוצתו 1:2 יקר בדקה ה-88.

הנקודות ברחו לנשרים במהפך דרמטי | Oliver Hardt/Getty Images

משמעות הניצחון עבור וולפסבורג שזמנית היא במקום הרביעי עם 21 נקודות, כמו לייפציג השלישית, מרחק נקודה מדורטמונד השנייה ורק שתי נקודות מהמוליכה באיירן מינכן – כולן, כמובן, טרם שיחקו המחזור. לעומתה, פרנקפורט נשארת במקום התשיעי עם 13 נקודות למרות שהיה זה בסך הכל ההפסד השני שלה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי