ללא דאבור: לברקוזן הביסה 1:4 את הופנהיים ועלתה לפסגה

הקבוצה של בוס השיגה ניצחון מרשים וחלפה בטבלה על פני באיירן מינכן. ביילי כבש צמד אדיר, וירץ ואלאריו הוסיפו. שער מצמק נפלא של באומגרטנר לא הספיק לאורחת, שסיימה את המשחק ב-9 שחקנים. הישראלי ישב על הספסל

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם מוליכה חדשה. בעקבות התיקו של באיירן מינכן נגד אוניון ברלין, באייר לברקוזן של פטר בוס הייתה זקוקה לניצחון ביתי על הופנהיים על מנת לעלות לפסגה והיא עמדה במשימתה בגבורה עם 1:4 מרשים על הקבוצה של מואנס דאבור, שישב 90 דקות על הספסל.

לברקוזן עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה הרביעית עם אחד משערי העונה. לאון ביילי ניגש לכדור קרן, החליף מסירות עם נדים אמירי ובעט מזווית קשה לחיבורים של אוליבר באומן. בדקה ה-28 הג'מייקני הכפיל עם עוד שער נפלא. הפעם ביילי ניצל מסירה אחורנית רעה מאוד של אנדריי קרמאריץ', עבר את השוער שניסה לחלץ וגלגל מול השער החשוף מ-25 מטרים.

הופנהיים עלתה טוב יותר במחצית השנייה וכבשה את השער המצמק בדקה ה-50. כריסטוף באומגרטנר דהר לכיוון המרכז ושחרר בעיטה אדירה מ-20 מטרים שנעצרה רק ברשת. התגובה של לברקוזן לא איחרה לבוא, חמש דקות בלבד אחרי השער של האורחת, פלוריאן וירץ בן ה-17 בלבד החזיר את היתרון הכפול עם תרגיל יפה ברחבה והקפצה יפה מקרוב. מאז הופנהיים התפרקה וספגה לא פחות משני אדומים עד לסיום בעקבות שליפת צהוב שני לפלוריאן גריליץ' (65) ושטפן פוש (79). לוקאס אלאריו חתם בפנדל בתוספת הזמן.

פטר בוס | THILO SCHMUELGEN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי