לבנדובסקי: "להיות באותו מעמד עם מסי ורונאלדו זה לא דבר רגיל"

רוברט לבנדובסקי | Pool/Marco Donato-FC Bayern/Pool via Getty Images

כוכב באיירן מינכן, שזכה בתואר שחקן השנה של פיפ"א, התרגש לחלוק את הפודיום עם שני הפנומנים: "זה אומר הרבה. תחושה מדהימה". וגם: למי מסי ורונאלדו הצביעו?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

רוברט לבנדובסקי היה המועמד המוביל לזכות בכדור הזהב 2020, אל לצערו הפרס לא יוענק השנה בעקבות ההחלטה המוזרה שהתקבלה על ידי 'פראנס פוטבול'. חלוץ באיירן מינכן בכל זאת סוף סוף קיבל הערב (חמישי) הכרה עולמית מוצדקת, כאשר זכה בתואר שחקן השנה של פיפ"א ל-2020.

זו הייתה שנה מדהימה עבור הפולני בן ה-32, שסיפק מספרים אדירים – 43 שערים ו-13 בישולים ב-39 הופעות בכל המסגרות במדי קבוצתו בלבד ב-2020, והוא מאוד התרגש לעמוד על הפודיום יחד עם כריסטיאנו רונאלדו (שסיים שני) וליאו מסי (שסיים שלישי). טוב, לא בדיוק לעמוד על הפודיום, מכיוון שהטקס כמובן נערך בווידאו.

"אני מאושר וגאה", אמר לבנדובסקי הנרגש. "זה יום גדול עבורי וגם עבור החברים שלי לקבוצה, למאמן ולמועדון עצמו, מכיוון שהתואר הזה שייך גם להם. תחושה מדהימה לזכות בתואר כזה, בטח כשאתה חולק מעמד עם מסי ורונאלדו, זה אומר הרבה".

ג'יאני אינפנטינו, רוברט לבנדובסקי | Pool/Marco Donato-FC Bayern/Pool via Getty Images

"חלמתי על זה ועכשיו עשיתי את זה", המשיך החלוץ האדיר. "זה רק אומר שלא חשוב מאיפה אתה מגיע, אלא כמה אתה מוכן לעבוד קשה בשביל זה. הרגע הכי גדול השנה היה הזכייה בליגת האלופות, שזה באמת היה רגע נהדר".

ומה קורה בגזרת מסי ורונאלדו? היריבים המרים, שרק לאחרונה נפגשו ב-0:3 של יובנטוס על ברצלונה בליגת האלופות, לא סיימו הפעם ראשונים. לאחר הטקס פורסמו הבחירות של השחקנים, כאשר כל אחד התבקש לבחור שלושה. הפורטוגלי בחר בלבנדובסקי במקום הראשון, במסי שני ובקיליאן אמבפה שלישי, אך הפרעוש לא בחר בשלישייה שלו את CR7 – אלא את ניימאר, אמבפה ולבנדובסקי".

כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי