הולאנד יהיה כשיר לחידוש הליגה ושלח מסר לגבי עתידו

מתנה לחג המולד: החלוץ שנעדר מארבעת משחקי הבונדסליגה האחרונים, יהיה כשיר לקרב נגד וולפסבורג. הנורבגי רוצה להמשיך בדורטמונד: "להיות פה זה חלום, רוצה לזכות כאן בתארים. בשבילי, להבקיע זה כמו סמים"

(גודל טקסט)

חודש קשה מאוד עבר על בורוסיה דורטמונד שממועמדת לאליפות צנחה עד למקום החמישי בטבלה. במחזור האחרון נכנעה 2:1 לאוניון ברלין, כזכור. הצהובים-שחורים ניצחו פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים בליגה והמאמן לוסיאן פאברה כבר איננו. אין ספק שדורטמונד התקשתה ללא הסקורר שלה, ארלינג הולאנד וכעת יש בשורות לאוהדים: החלוץ הנורבגי יהיה כשיר למשחק חידוש הליגה נגד וולפסבורג ביום ראשון הקרוב.

מיכאל זורק, המנהל הספורטיבי של המועדון, אמר ל"בילד" בשיחה: "השיקום שעבר מתקדם היטב, אנחנו מניחים שהוא יוכל לשחק כבר במחזור הקרוב". הולאנד עצמו סיפר לתקשורת הנורבגית: "בשבילי להבקיע שערים זה כמו סמים. אין דבר טוב יותר מההרגשה הזו, אתה מתמכר".

הולאנד כבש העונה כבר 17 שערים (ב-14 הופעות בכל המסגרות), שער אחד יותר מתרומתו הנהדרת מאז הצטרף לקבוצה בחורף. העונה הספיק בין היתר לכבוש רביעייה במהלך ה-2:5 על הרטה ברלין. חוץ ממנו, ארבעה שחקנים הבקיעו ארבעה שערים (מאטס הומלס, ג'ובאני ריינה, ג'יידון סאנצ'ו ומרקו רויס) אך זה לבטח לא מספיק

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Clemens Bilan – Pool/Getty Images

מעבר לכך, החלוץ כלל לא חושב על עזיבה על אף החיזורים מצד מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי. בראיון ל-"DAZN" אמר הולאנד: "אני תמיד אנסה לתת הכל למועדון ולאוהדים כי זה מגיע להם. המועדון קנה אותי בהרבה כסף והאוהדים יכולים לצפות ממני שאתן תמיד מאה אחוז. בורוסיה דורטמונד היא כמו לחיות את החלום. אני עובד קשה כדי לזכות כאן בתארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי