מוקוקו עשה היסטוריה, אך דורטמונד הפסידה 2:1 לאוניון ברלין

החלוץ בן ה-16 הבקיע את שער הבכורה שלו בקריירה והפך לכובש הצעיר בתולדות הבונדסליגה, אולם חוסר היציבות של קבוצתו נמשך גם תחת המאמן הזמני אדין טרזיק. אווני ופרידריך הבקיעו למנצחת. בספרד: בילבאו חזרה לנצח

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה הגרמנית נפתח הערב (שישי) עם ניצחונה המפתיע של אוניון ברלין 1:2 על בורוסיה דורטמונד. הצהובים-שחורים, שנפרדו מהמאמן לוסיאן פאברה רק לפני חמישה ימים בעקבות רצף של תוצאות מאכזבות, הספיקו לנצח מאז את ורדר ברמן, אך חזרו לסורם הערב תחת המאמן הזמני אדין טרזיק. הקבוצה מהבירה, שכזכור חזרה לליגה הבכירה רק בעונה שעברה, ממשיכה להפתיע את כל גרמניה וחזרה לנצח ארבעה מחזורים, למרות שיוסופה מוקוקו בן ה-16 עשה היסטוריה כשהבקיע את שער הבכורה שלו בקריירת הבוגרים והפך לכובש הצעיר בתולדות הבונדסליגה. בזכות הניצחון אוניון נצמדה לדורטמונד בטבלה, כשהיא במקום החמישי עם נקודה אחת פחות ממנה.

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, טאיוו אווני המושאל מליברפול דחק כדור שהסתובב ברחבה אחרי קרן והעלה את המארחים ליתרון מפתיע בדקה ה-57. לא חלפו שלוש דקות וילד הפלא מוקוקו כבש את שערו הראשון בקריירה עם בעיטה יפה מתוך הרחבה והשווה את התוצאה. דורטמונד חיפשה את המהפך ולחצה את אוניון לשערה, אך ספגה פעם נוספת מכדור קרן בדקה ה-78, הפעם מראשו של מרווין פרידריך שקבע את תוצאת הסיום.

דורטמונד שחסרה היום את ארלינג הולאנד הפצוע, רשמה את הפסדה החמישי העונה, איבדה הזדמנות לשמור על פער סביר מלברקוזן המוליכה ונותרה עם 22 נקודות. כשתחזור מהפגרה, הקבוצה מחבל הרוהר תנסה לשוב למומנטום חיובי במשחק ביתי נגד וולפסבורג מהצמרת. אוניון, מצדה, תתארח אצל ורדר ברמן.

מוקוקו עשה היסטוריה, אך זה לא הספיק | ANNEGRET HILSE/POOL/AFP via Getty Images
שחקני אוניון ברלין חוגגים | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

בספרד: אתלטיק בילבאו חזרה לנצח

בליגה הספרדית יצא לדרכו המחזור ה-14 ובמשחק הראשון אתלטיק בילבאו התאוששה מההפסד לריאל מדריד באמצע השבוע, כשקטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 ביתי על הואסקה, העולה החדשה מהמקום האחרון בטבלה. קנאן קונדר ואונאי נונייס כבשו שערים מאוחרים בדקות 86 ו-91 והעניקו לבאסקים את שלוש הנקודות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי