שיא הליגה כבר שייך להולאנד: "הגיע הזמן שאחזור לכבוש"

החלוץ שהבקיע צמד הגיע ל-25 שערים ב-25 משחקיו הראשונים בבונדסליגה - יותר מכל אחד אחר איי פעם: "תמיד יש מוטיבציה מיוחדת נגד לייפציג". רויס מרוצה: "צעד גדול קדימה". התקשורת בטירוף: "דורטמונד חזרה ובגדול"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד הגיעה למשחק אתמול (שבת) נגד לייפציג בידיעה שמדובר ב-90 דקות של להיות או לחדול. זה החל רע עם בעיטה אחת לשער לפני ההפסקה, אך במחצית השנייה איימו הצהובים-שחורים 15 פעמים והשיגו 1:3 ענק. אפקט המאמן החדש בהחלט עובד ודורטמונד, בהדרכתו של אדין טרז'יץ, עם ארבעה ניצחונות מחמשת משחקי הליגה האחרונים. המאמן בחר באותו הרכב שגבר על וולפסבורג ונראה שמצא את הנוסחא המנצחת. אגב, זו השנה השלישית ברציפות שדורטמונד חוזרת מלייפציג עם כל הקופה – הישג שאף קבוצה אחרת לא יכולה להתגאות בו.

ג'יידון סאנצ'ו לא מצא את הרשת ב-11 המחזורים הראשונים וכעת כבש מחזור שני ברציפות. יש לו 32 שערים ב-91 הופעות בבונדסליגה, אף שחקן לא עשה זאת בבונדסליגה בגיל כה צעיר. מה שהעיב על שמחת הניצחון הוא מצבו של אקסל ויטסל שנאלץ לצאת בשל פציעה בדקה ה-30. הוא תפס את הקרסול השמאלי וקיבל טיפול מיידי שאחריו ירד מכר הדשא בפנים מאוד מודאגות. "זה לא נראה טוב", הודה הקפטן מרקו רויס. מאמנו טוען כי מדובר בפגיעה בגיד האכילס: "אני מקווה שנדע במהירות מה קרה ושהוא לא ייעדר לזמן רב".

גיבור המשחק היה כמובן ארלינג הולאנד שעשה בדיוק מה שעשה בעונה שעברה – צמד בלייפציג. יש לו 25 שערי בונדסליגה ב-25 משחקיו הראשונים בגרמניה. הוא נישל מהפסגה את יואו סילר שכבש 23 שערים. הולאנד: "תמיד יש מוטיבצייה מיוחדת נגד לייפציג. זה מרגיש טוב. אני מאחל החלמה מהירה לוויטסל. הצגנו איכות מעולה וגם השערים היו נפלאים. באמת הגיע הזמן שאחזור לכבוש". ברשתות החברתיות כתב החלוץ: "ניצחון ענק".

שחקני דורטמונד חוגגים. חזרו לליגה ובגדול | RONNY HARTMANN/POOL/AFP via Getty Images

הקפטן רויס שמח: "המשחק הזה היה צעד גדול קדימה עבורנו. ניצחנו יריבה מסוימת ולכן אנחנו גאים. הדרישות תמיד גבוהות אנחנו שמחים על השיפור הגדול במחצית השנייה לאחר הקשיים בהם נתקלנו בהתחלה ועכשיו עלינו להסתכל קדימה ולשחק כך אחרי 90 דקות".

טרזיץ' אמר: "ידענו שזה יהיה משחק חשוב. אמנם שום דבר לא יוכרע במחזור ה-15 אבל אנחנו יודעים כעת שאנחנו חלק מהצמרת הגבוהה. עשינו את הצעד הראשון. שמנו מאחור את המחצית הראשונה. הקלילות והקסם האלה היו חסרים לנו זמן רב. אנחנו מתגעגעים לאוהדים שלנו. הסיסמה שלנו היא כמו שיר האוהדים – בואו נלך וננצח. הפעם זה עבד. אנחנו רוצים לנצח שבוע אחר שבוע".

בכלי התקשורת בגרמניה כמובן. "דורטמונד חזרה ובגדול", נכתב ב"בילד" . "הולאנד עם צמד אימתני מול לייפציג, באיירן רחוקה רק בחמש נקודות". נכתב כי זה היה ניצחון ראוי תוך הפגנת אופי. "טרזיץ' מצא הגנה שסוף סוף עובדת", ניתחו ב"קיקר". "הפעם אחרי היתרון דורטמונד לא נסוגה, המשיכה להעפיל לחץ. הולאנד וסאנצ'ו נהנו מכל רגע".

כותרת "בילד" | צילום מסך: "בילד"

אמרה צ'אן: "במשחק צמרת עליך להיות אגרסיבי. מצאנו את הדרך לאט לאט. יש לנו את הולאנד למעלה, כולם יודעים. השבועות האחרונים היו לא קלים והניצחון עושה לנו טוב. יש לנו הרבה איכות ועלינו להשתמש בה בכל משחק. אנחנו משחקים במערך אחר. המאמץ עושה עבודה נהדרת וגם אנחנו. ככה נוכל להשיג דברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי