כולם מאחוריו: הנתון האדיר של ארלינג הולאנד

ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

אגדה בהתהוות: החלוץ האימתני של דורטמונד, בסך הכל בן 20, כבש 25 פעמים ב-25 הופעותיו הראשונות בבונדסליגה - יותר מכל אחד אחר אי פעם. אווה זלר האגדי שני, גם רוי מקאיי ברשימה ואיפה מדורג פאקו אלקאסר?

(גודל טקסט)

ארלינד הולאנד בן ה-20 בלבד הצטרף בינואר הקודם לדורטמונד אחרי חצי עונה אדירה בזלצבורג ובשבת האחרונה כבש צמד מול לייפציג בניצחון 1:3. זה היה המשחק ה-25 שלו בבונדסליגה, ובסך הכל הוא מצא את הרשת 25 פעמים. כן, ממוצע של שער למשחק.

לפעמים קשה להאמין שהחלוץ הנורבגי כל כך צעיר, ואת המספרים המדהימים שלו, כך מסתבר, אף אחד לא סיפק לפני כן. בגרמניה ערכו היום (שלישי) בדיקה וגילו – אף שחקן מעולם לא כבש יותר שערים מהולאנד ב-25 הופעותיו הראשונות בבונדסליגה.

הכוכב הצעיר מקדים כל שם של כל כוכב שתחשבו עליו אשר שיחק אי פעם בליגה הגרמנית. כי זה מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לכבוש שערים. יש לו כבר 84 כאלה בקריירה הקצרה שלו, ואנחנו בטוחים שזו רק ההתחלה.

במקום השני נמצא אווה זלר האגדי, שכבש 23 שערים ב-25 משחקיו הראשונים בליגה הגרמנית הבכירה. מארק מינטאל שלישי עם 21 כיבושים, ואת המקום הרביעי עם 20 כיבושים חולקים ארבעה שחקני עבר – רוי מקאיי, פרידהלם קוניצקה, קלאוס מטיצ'ק והורסט רובש. פאקו אלקאסר במקום החמישי (עם שני שחקנים נוספים) אחרי שכבש 18 פעמים ב-25 הופעותיו הראשונות.

ארלינג הולאנד | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי