המשבר מעמיק: לברקוזן נכנעה 1:0 לאוניון ברלין בדקה ה-88

החבורה של פטר בוס בצרות וסופרת ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון בבונדסליגה, מאז שהוליכה את הטבלה. סדריק טויכרט כבש לזכות הקבוצה מהבירה, שעלתה לפחות זמנית למקום הרביעי

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם המפגש בין אוניון ברלין לבאייר לברקוזן, שהסתיים בצורה דרמטית: סדריק טויכרט הכריע לזכות הקבוצה מהבירה בדקה ה-88, כשכבש את השער שהעניק לאוניון ניצחון יקר 0:1. הקבוצה של פטר בוס סיימה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, כאשר שלושה מתוכם נגמרו בהפסד והמשבר שהתחיל דווקא כשלברקוזן הוליכה את הטבלה, המשיך והעמיק הערב. מנגד, אוניון רשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים.

כאמור, שתי הקבוצות כמעט נפרדו ללא שערים והאורחת הייתה זו שלחצה בדקות האחרונות, אך אוניון ניצלה זאת על מנת לעקוץ: אלכסנדר דראגוביץ' איבד את הכדור וגרישה פרומל שלח מסירת עומק נהדרת לטויכרט, שדהר קדימה והכניע את לוקאס הרדצקי.

לברקוזן תאבד את המקום השלישי בטבלה אם בורוסיה דורטמונד, יריבתה ביום שישי הבא, תנצח מחר את מיינץ בהפרש של שני שערים ומעלה. בינתיים, אוניון היא זו שעקפה את דורטמונד לפחות באופן זמני ועלתה למקום הרביעי.

סדריק טויכרט חוגג | Boris Streubel/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי