לבנדובסקי יחזור להרכב נגד פרייבורג, רומיניגה העביר מסר

ראשון בבונדסליגה: אחרי שבוע קשה, באיירן רוצה לחזור לנצל כשתארח את הקבוצה של שטרייך שבכושר מצוין. הפולני יפתח, גם קומאן וגורצקה זמינים. היו"ר: "חייבים לחזור לדרך שאפיינה אותנו כדי להצליח גם העונה"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן לא רגילה למצב הזה. אלופת אירופה הפסידה 3:2 לבורוסיה מנשנגלדבאך אחרי שכבר הובילה בביטחה 0:2 ולאחר מכן הודחה מהגביע בבושת פנים על ידי קיל מליגת המשנה. הקבוצה של האנזי פליק רוצה לחזור לנצח כשתפגוש מחר (ראשון) את פרייבורג בביתה (16:30, שידור ישיר בספורט3) קרל היינץ רומיניגה, יו"ר המועדון, אמר "אנחנו חייבים, כולם – המאמן והשחקנים – למצוא את הדרך חזרה לסגנון שהפך אותנו למיוחדים אם אנחנו רוצים להצליח גם העונה הזו".

שחקן העבר לותר מתיאוס אמר שהקבוצה חסרה ריכוז אך הבין שעומס המשחקים והעדר המנוחות משפיע. הוא טוען: "הקבוצה לא צריכה לשנות את המערך אלא רק לזוז מעט אחורה, כך שלא יהיו 30-35 מטרים של רווח בין מנואל נוייר לבין שחקני ההגנה. הקפטן ספג בכל עשרת משחקי הבונדסליגה האחרונים וכבר הוציא העונה 24 כדורים מהרשת ב-15 מחזורים. הוא זקוק למשחק אחד כדי להשוות את שיאו של אוליבר קאן עם 196 משחקים ללא שער.

רוברט לבנדובסקי, שהיה מבין שחקני ההרכב הבודדים שפתחו על הספסל בגביע – יחזור להרכב ויפגוש את היריבה מולה כבש 17 שערים ב-16 משחקי בונדסליגה בבאיירן ובבורוסיה דורטמונד. מעבר לכך הפולני נכנע רק פעם אחת לפרייבורג. לאון גורצקה וקינגסלי קומאן זמינים עבור המאמן וכך גם אריק צ'ופו מוטינג. השלושה התאמנו רגיל. בנג'מין פבאר יפתח כמגן ימני וגם ג'רום בואטנג יחזור להרכב. לגבי צד שמאל, ייתכן ולוקאס הרננדס יחליף את אלפונסו דייויס.

שחקני באיירן מינכן מאוכזבים | Stuart Franklin/Getty Images

האנזי פליק אמר: "השארנו את הפנדלים מאחורינו, אנחנו לא יכולים לשנות את זה ומסתכלים קדימה. אני לא רוצה לדבר על זה יותר. אנחנו רוצים להתכונן לפרייבורג בתנאים הכי טובים שיש. אני סומך על עצמנו שנתייחס להפסד הזה וננתח את הדברים בצורה נכונה. כמובן שנדבר עם השחקנים בנפרד. מה שקורה בפנים ומה שנאמר בפומבי אלה שני דברים שונים.

עוד הוסיף: "מארק רוקה? יש הרבה תחרות בקבוצה הזו. הוא החמיץ פנדל וזה חלק מהכדורגל. אנחנו תומכים בו. אנחנו קבוצה. היינו צריכים לסיים את המשחק עם 1:2. הוא ייצא מהמצב הזה חזק יותר וכך גם הקבוצה". בנושא אחר, העיתונאי הגרמני מקסימיליאן קוך טוען כי הבווארים לא ירכשו אף שחקן בחלון ההעברות בינואר אלא אם כן חאבי מרטינס יעזוב. המטרה של באיירן היא לחזק את הסגל שלה משמעותית בקיץ.

פרייבורג מצידה מגיעה למשחק בכושר נהדר עם חמישה ניצחונות ליגה רצופים, האחרון שבהם מרשים במיוחד – 0:5 על קלן. הקבוצה של כריסטיאן שטרייך טיפסה למקום השמיני בטבלה ורחוקה שתי נקודות מוולפסבורג השישית. הקשר וינצ'נצו גריפו שרשם העונה שבעה שערים ובישל עוד שבעה, יפתח במרכז השדה.

גורצקה. יחזור גם הוא | Lars Baron/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי