לייפציג מעדה שוב, 2:2 דרמטי לגלדבאך נגד שטוטגארט

אחרי שהפסידה לדורטמונד במחזור הקודם, סגנית המוליכה איבדה יתרון מוקדם וחילצה נקודה עם 2:2 נגד וולפסבורג. 76 דקות לדאבור ב-0:0 של הופנהיים נגד בילפלד. שטינדל כבש ובישל אך הקבוצה של רוזה ספגה בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול אמש (שישי) של אוניון ברלין נגד לברקוזן, המחזור ה-16 בליגה הגרמנית נמשך הערב עם ארבעה משחקים נוספים. במוקד, לייפציג רשמה מעידה נוספת עם 2:2 מאכזב עבורה אצל וולפסבורג. במקביל, מואנס דאבור והופנהיים סיימו בתיקו נגד ארמיניה בילפלד בקרב תחתית. בנוסף, ורדר ברמן ניצחה 0:2 את אאוגסבורג. קלן והרטה ברלין נפרדו ללא שערים. בורוסיה מנשנגלדבאך סיימה בתיקו 2:2 דרמטי נגד שטוטגארט

וולפסבורג – לייפציג 2:2

שבוע בדיוק לאחר שלייפציג הפסידה לדורטמונד ופספסה הזדמנות לנצל מעידה לא מתוכננת של באיירן מינכן אצל גלדבאך, הקבוצה של יוליאן נאגלסמן עשתה זאת שוב. היריבה הערב הייתה וולפסבורג של אוליבר גלאסנר, שהגיעה למשחק מהמקום השישי, רחוקה שש נקודות בלבד מיריבתה. זה התחיל בצורה חיובית עבור לייפציג, שמצאה את הרשת אחרי חמש דקות ממהלך קבוצתי מבריק, שהסתיים בשער של נורדי מוקיילה.

וולפסבורג הגיבה עוד במחצית הראשונה. בדקה ה-22 ואוט וחהורסט הנהדר כבש את שער השוויון במשחק וכרבע שעה לאחר מכן הגיע גם המהפך מרגלו של רנאטו שטפן. כעשר דקות מפתיחת החצי השני ווילי אורבן היה במקום הנכון כדי לקבוע 2:2. מאותו רגע לייפציג לחצה עוד יותר, מרסל סאביצר ניסה להכניס כמה שיותר כדורים לעבור של אמיר פורסברג ודני אולמו, אך שום דבר לא הצליח לחבורה של נאגלסמן.

סאביצר נגד וולפסבורג. לייפציג שוב איבדה נקודות | FABIAN BIMMER/POOL/AFP via Getty Images

שטוטגארט – בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2

הקבוצה של מרקו רוזה, שגברה לא מזמן 2:3 על באיירן מינכן, כבר הריחה את הניצחון השלישי ברציפות שהיה מקפיץ אותה למקום השישי בטבלה, אך שגיאה גדולה בהגנה הייתה בעוכריה. הקשר לארס שטינדל, שבישל פעמיים ב-2:3 הנפלא על באיירן – כבש בדקה ה-35 בפנדל מדויק – שערו התשיעי בבונדסליגה וה-12 בכל המסגרות.

היריבה מהתחתית איימה לא פחות על השער במחצית הראשונה ואף החזיקה יותר בכדור (46-54) ולא הצליחה לכבוש, אך שמרה את המיטב למחצית השנייה. בדקה ה-56 ולדמאר אנטון כמעט השווה אך הכדור נהדף מקו השער על ידי שחקן הגנה של גלדבאך. כעבור דקה הגיע השוויון. ניקולס גונזלס דהר לרחבה וכבש שער אדיר בנגיחה אחרי הרמה של בורנה סוסה. אלסאן פלאה החליף את אמבולו בדקה ה-61 כדי לעזור לאורחת שדעכה. בדיוק באותה הדקה שטינדל סיפק בישול נהדר ודניס זקריה בעט נפלא לפינה הרחוקה של השוער והחזיר את היתרון בשער הבכורה שלו העונה.

שטינגל. שער ובישול לא הספיק | Marijan Murat/picture alliance via Getty Images

התוצאה נשמרה עד לתוספת הזמן כאשר השופט קיבל איתות מה-VAR על תפיסה ברחבה והעניק פנדל למארחת. סילאס וואמנגיטוקה שמר על קור רוח והשווה בפנדל בדקה ה-90+4. במחזור אמצע השבוע תארח גלדבאך את ורדר ברמן ממרכז הטבלה בתקווה לחזור למסלול הניצחונות, בעוד שטוטגארט תפגוש את ארמניה בילפלד מהתחתית.

הופנהיים – ארמיניה בילפלד 0:0

אחרי שלושה מחזורי ליגה מחוץ להרכב של מאמנו, דאבור שב לחוד של הופנהיים מהמקום ה-14 בטבלה. מול הקבוצה של הישראלי ניצבה בילפלד מהמקום ה-15, מה שהכניס הרבה מאוד עניין למשחק. לצערו של דאבור הוא רשם לא מעט לא החמצות ב-79 הדקות ששיחק ולא הצליח להעניק לקבוצתו את השער שהיה מעניק לה שלוש נקודות חשובות, זאת למרות עדיפות ברורה של השחקנים בכחול על המגרש.

דאבור. משחק מאכזב עבורו | TF-Images/Getty Images

תוצאה נוספת:

ורדר ברמן – אאוגסבורג 0:2
קלן – הרטה ברלין 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי