אבא של אלאבה הגיב לשמועות: "יש עוד קבוצות חוץ מריאל"

בצל הדיווחים בספרד על סיכומו של כוכב באיירן מינכן, המיוצג ע"י פיני זהבי בבלאנקוס, אביו טרף את הקלפים בראיון בגרמניה: "ההחלטה עדיין לא התקבלה"

(גודל טקסט)

אחרי הדיווח הנחרץ בעיתון 'המארקה' הספרדי לפיו דויד אלאבה, המסיים את חוזהו בבאיירן מינכן בסיום העונה סיכם את תנאיו בריאל מדריד, אביו של כוכב אלופת אירופה, ג'ורג' אלאבה, התראיין לערוץ ספורט1 הגרמני ושם סוף לשמועות בשידור חי.

"ההחלטה עדיין לא התקבלה ודיוויד לא חתם בריאל מדריד. חוץ מריאל, יש מועדונים נוספים שמעוניינים בו. כרגע, הוא מרוכז רק במה שחשוב – היכולת שלו בבאיירן מינכן"

ע"פ הדיווחים, אלופת אירופה שכבר שנתיים מנסה להאריך את חוזהו של האוסטרלי, הגישה הצעת חוזה חדשה בשבוע שעבר אך נדחתה על הסף ע"י סוכנו הישראלי, פיני זהבי. שהבהיר כי אלאבה יצטרף לקבוצה שתשלם לאלאבה 15 מיליון דולר, מעט יותר ממה שמרוויח סרחיו ראמוס במדריד.

דויד אלאבה
אלאבה. ירוויח יותר מראמוס? | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הביעו עניין באלאבה חודשים ארוכים, אך ע"פ הדיווחים, אלאבה נוטה לבחור מדריד. הכוכב שרשם 408 הופעות, בהן כבש 32 שערים ו-49 בישולי ושיחק כמעט בכל עמדה במגרש מאז שערך את הופעת הבכורה שלו באליאנץ ארנה ב-2011, יכול לשוחח עם כל קבוצה שהוא רוצה בעקבות החוזה שמסתיים בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי