"ניצח את דורטמונד וקם לבית הספר": גרמניה מתמוגגת מילד הפלא

פלוריאן וירץ בן ה-17 העניק ללברקוזן 1:2 על הצהובים שחורים: "האברץ היה מדהים, אבל וירץ יכול להיות יותר מדהים ממנו". פטר בוס: "הופעה קבוצתית מרשימה". מרקו רויס המאוכזב: "אליפות? זה לא רלוונטי"

(גודל טקסט)

אם מישהו בדורטמונד עדיין חלם על אליפות, אז אתמול (שלישי) הסיכויים של הצהובים השחורים הפכו לקלושים. הקבוצה של אדין טרזיק נוצחה 2:1 בחוץ על ידי לברקוזן והאקס פטר בוס, רשמה משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון ומחרתיים מצפה לה קרב לא פשוט בחוץ מול מנשנגלדבאך המשתפרת. ניצחון של באיירן מינכן הערב בחוץ נגד אאוגסבורג (החל מ-21:20, ישיר בספורט1) יגדיל את הפער בינה לבין דורטמונד לעשר נקודות בתום 17 מחזורים. וזה נראה גמור מבחינתה.

טרזיק, שהפסיד בפעם השניה מאז מונה, סיכם: "איכות היא תוצאה של כישרון פלוס יכולת מנטלית. היום, לצערי, סמכנו יותר מידי על הכישרון שלנו. לא אהבתי את שפת הגוף של השחקנים. קיבלנו את מה שקרה על המגרש ולא נלחמנו לצאת מהסיטואציה אליה נקלענו". יוליאן בראנדט, שהשווה זמנית, הוסיף: "היינו צריכים להרוג את המשחק כשהייתה לנו הזדמנות". מרקו רויס הוותיק התייחס למירוץ האליפות: "זה לא היה רלווטני לפני המשחק וזה לא רלוונטי עכשיו".

בצד השני, בוס יצא ממיני משברון וחזר לנצח אחרי ארבעה משחקי בונדסליגה. מי שסייע לו לעשות זאת הוא ילד הפלא פלוריאן וירץ שהכריע עם שער ניצחון בדקה ה-80 ובגרמניה התמוגגו. "המילה האחרונה שייכת לפלוריאן", נכתב בכותרת של ה"קיקר". היהלום בן ה-17 מצא את הרשת בפעם השלישית בליגה (יש לו גם ארבעה בישולים) ולברקוזן טיפסה למקום השני עם 32 נקודות.

ברשתות צחקו: "ב-22:07 דקות וירץ הבקיע את שער הניצחון נגד דורטמונד והבוקר ב-07:30 יש לו שיעור בבית הספר – מטורף לחשוב על זה". בתקשורת הגרמנית החמיאו: "איזה כישרון יש לו, לנצח משחק בסדר גודל כזה בגילו. הוא מדהים. קאי האברץ היה בהחלט מדהים עבור באייר לברקוזן, אבל וירץ יכול להיות גדול עוד יותר ממנו".

בוס סיכם: "תמיד טוב לנצח, אבל אני מסתכל גם על ההופעה – שיחקנו כדורגל טוב יותר מאשר בשבועות האחרונים. עם זאת, אני מודע לכך שכל קבוצת כדורגל זקוקה לתוצאות וזו הסיבה שהיה חשוב להשיג את הנקודות. בחצי הראשון שיחקנו טוב מאוד והיינו צריכים להבקיע את השער השני. בחצי השני הם היו טובים יותר אחרי השער שלהם, אבל נלחמנו ומגיעות מחמאות גדולים לבחורים. זו הייתה הופעה קבוצתית מרשימה מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי