בזכות זהבי: ברצלונה תחטוף לריאל את אלאבה?

ב"מארקה" פורסם שהאוסטרי של באיירן חתם אצל הבלאנקוס, אך העיתונאי אוריול דומנק טוען: "מערכת היחסים בין סוכנו ללאפורטה עשויה להביא אותו לבארסה". אביו של השחקן: "לא התקבלה החלטה"

(גודל טקסט)

בספרד ממשיכים לעסוק בהרחבה בעתידו של דויד אלאבה, שכידוע יסיים בתום העונה את חוזהו בבאיירן מינכן ויוכל לעבור לכל קבוצה שירצה ללא תמורה. אתמול פורסם ב"מארקה" כי האוסטרי עבר בדיקות רפואיות וחתם לארבע שנים בריאל מדריד, אלא שהעיתונאי אוריול דומנק טען הלילה ברדיו קטאלוניה שלא כך הם פני הדברים ושפך אור על עתידו של השחקו.

"ההסכם שלו עם ריאל מדריד עדיין לא סגור, הוא לא עבר בדיקות רפואיות", הבהיר דומנק, "אלאבה סיפר לסוכן שלו פיני זהבי שהוא רוצה לשחק בספרד, או בריאל מדריד או בברצלונה. היחסים הטובים בין ז'ואן לאפורטה וזהבי יכולים להביא את השחקן לבארסה, אבל לאפורטה, בהנחה שהוא אכן יזכה, יצטרך להיות יצירתי מאוד מבחינה כלכלית בשביל שזה יקרה".

אביו של דויד, ג'ורג' אלאבה, אמר אתמול כי "ההחלטה עדיין לא התקבלה ודויד לא חתם בריאל מדריד. חוץ מריאל, יש מועדונים נוספים שמעוניינים בו. כרגע, הוא מרוכז רק במה שחשוב – היכולת שלו בבאיירן מינכן". כאמור, בספרד פורסם שאלאבה ירוויח 11 מיליון יורו לעונה בריאל מדריד לאחר שזהבי והשחקן דחו את הצעת באיירן, בה הוא משחק כבר עשור, להאריך את חוזהו.

דויד אלאבה | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי