בשבת: קרב בין לברקוזן לוולפסבורג, לייפציג תתארח במיינץ

המדורגת שלישית תארח את הזאבים המפתיעים שחולמים על עלייה לליגת האלופות (16:30, חגיגה גרמנית בספורט3), בוס ימשיך עם וירץ בהרכב. במקביל סגנית המוליכה תפגוש את הקבוצה ששקועה עמוק בתחתית

(גודל טקסט)

קרב הצמרת המרתק בין בורוסיה מנשנגלדבאך לבורוסיה דורטמונד יוציא לדרך את המחזור ה-18 בבונדסליגה עוד הערב (שישי, החל מ-21:25 בספורט2), אך שישה משחקים נוספים ייערכו מחר ובמוקד המפגש המפגשים בין באייר לברקוזן לוולפסבורג ובין מיינץ לסגנית המוליכה ר.ב לייפציג.

באייר לברקוזן – וולפסבורג (החל מ-16:20 בחגיגה גרמנית בספורט3)

המארחת מגיעה במצב רוח מרומם לאחר ניצחון משכנע על דורטמונד במחזור שעבר, כשאת הכותרות תפס ילד הפלא בן ה-17 פלוריאן וירץ עם שער ניצחון מצוין שהעלה את מאזנו לארבעה שערים, ובכך הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריית הליגה המגיע לכמות שערים כזו בגיל 17. לברקוזן מדורגת שלישית במרחק שבע נקודות מבאיירן מינכן ותרצה להיאחז בנתון הבא: בשבעת המשחקים בהם שחקנה הארגנטינאי לוקאס אלאריו בהרכב, היא לא מפסידה. על פי ההערכות, המאמן פטר בוס מתכנן לפתוח איתו מחר, מה שייתן עוד תקווה לניצחון אדום שיקרב את הקבוצה לצמרת הגבוהה.

לקראת המשחק, בוס התייחס לתחושות של הקבוצה אחרי הניצחון הגדול על דורטמונד ולשאיפות להמשיך בקו הזה בקרב צמרת נוסף: "זה נותן ביטחון לכל שחקן כשהוא מנצח משחקי צמרת. אנחנו רוצים להתמודד עם הביטחון העצמי שלנו עכשיו ולהמשיך אותו מחר נגד וולפסבורג".  

"ניצחונות נותנים ביטחון". בוס | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

מנגד, מאמן הזאבים אוליבר גלסנר התייחס למשחק הקצבי הצפוי מחר: "באייר קבוצה טובה עם הרבה איכות וקצת בהתקפה. הם לוחצים בצורה אגרסיבית ונצטרך למצוא פתרונות מהירים לכך. זה לא קל, אבל רק ככה נוכל להשתחרר מהלחץ הזה".

מיינץ – ר.ב לייפציג (16:20 בספורט3)

החבורה של יוליאן נגלסמן נמצאת במקום השני במרחק ארבע נקודות בלבד מבאיירן מינכן המוליכה ומגיעה אחרי ניצחון דחוק על אוניון ברלין. השוורים בתשעת המפגשים הקודמים שלהם מול מיינץ הפסידו פעם אחת בלבד, וכאשר המארחת נמצאת עמוק במקום לפני האחרון עם שבע נקודות בלבד במאזנה, כל דבר מלבד ניצחון של לייפציג תהיה הפתעה אדירה. מהצד השני, מיינץ מינתה את מאמנה הרביעי לעונה (!), שחקן העבר של המועדון בו סוונסון, בניסיון אחרון להציל את הקבוצה מעונה שעלולה להסתיים בירידת ליגה משפילה.

נגלסמן התייחס לשינויים בעמדת המאמן במיינץ העונה ולמצב הפיזי של שחקניו: "יהיה קשה לחזות את הסגנון שלהם עכשיו, כי הם שיחקו בסגנונות שונים עד כה. אני ממש מרוצה לגבי המצב של השחקנים שלי, יש לנו ביצועי ריצה ולחץ גבוהים ואין סימני עייפות אצלם".

לייפציג. משחק שאסור לה למעוד בו | Focke Strangmann – Pool/Getty Images

משחקים נוספים: פרייבורג – שטוטגרט (16:30), אאוגסבורג – אוניון ברלין (16:30), ארמיניה בילפלד – איינטרכט פרנקפורט (16:30), הרטה ברלין – ורדר ברמן (19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי