הפתעה ענקית: 2:3 למיינץ על לייפציג, לוקה יוביץ' שוב כבש

הקבוצה של נגלסמן כבר הובילה פעמיים אך נכנעה ליריבה מהתחתית, באיירן תוכל לפתוח פער של שבע נקודות. ניאקטה כבש צמד מפתיע. 1:5 לפרנקפורט, החלוץ כבר עם שער שלישי. לברקוזן הפסידה לוולפסבורג, הרטה לברמן

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בבונדסליגה יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם המשחק הנהדר בין בורוסיה מנשנגלדבאך לבורוסיה דורטמונד (2:4) ויימשך הערב (שבת) עם לא פחות משישה משחקים. לייפציג אכזבה כשהפסידה 3:2 למיינץ שמתחת לקו האדום איינטרכט פרנקפורט המשיכה את הכושר הנפלא שלה בזכות אנדרה סילבה עם ניצחון גדול 1:5. ב-19:30 תארח הרטה ברלין את ורדר ברמן.

מיינץ – לייפציג 2:3

עוד אכזבה לקבוצה של יוליאן נגלסמן שניצחה פעם אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים והמשיכה במומנטום השלילי עם הפסד מתסכל מאוד נגד קבוצת התחתית. היא הובילה פעמיים אך שמטה את היתרון כאשר דווקא הבלם מוסא דיאקטה היה גיבור האורחת כשכבש צמד שערים אחרי שמירה רשלנית. האורחת עלולה לפגר בשבע נקודות אחרי באיירן מינכן אם האלופה תנצח מחר.

טיילר אדאמס כבש בדקה ה-15 וכעבור תשע דקות ניאקטה השווה. בדקה ה-30 מרסל הלסטנברג כבש בסטייל אחרי שעצר כדור על החזה ובעט לרשת עם שקט נפשי נהדר בתוך הרחבה, וחמש דקות אחר כך ניאקטה השווה שוב בשער קל מקרוב.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1028001

עד הערב החזיקה לייפציג בהגנה הטובה בליגה אך היא המשיכה לטעות. בדקה ה-50 לוקאס בריירו העלה את מיינץ ליתרון ראשון במשחק כשהקדים את השוער אחרי כדור רוחב מצוין של דני דה קוסטה שפרץ נפלא באגף כריסטופר אנקונקו (55) וג'וסטין קלויברט (61) עלו מהספסל בין היתר בתקווה להשוות אך לא הצליחו במשימה. במחזור הבא תפגוש לייפציג את לברקוזן למשחק קשה מאוד והמאמן ייצטרך למצוא פיתרון למשבר בפתיחת 2021.

ארמניה בילפלד – איינטרכט פרנקפורט 5:1

לוקה יוביץ' עדיין לא פתח בהרכב פרנקפורט (אין לכם מה לדאוג לו – הוא יבקיע) מאז הצטרף לקבוצה אך בינתיים ההתקפה עובדת היטב. בעיקר בשל אנדרה סילבה שכבש צמד והגיע ל-14 שערי בונדסליגה ב-17 משחקים ו-15 בכל המסגרות. הוא האפיל על הרקורד שלו מהבונדסליגה בעונה שעברה. בליץ במחצית הראשונה הספיק למארחת לסגור עניין.

סילבה כבש בדקה ה-25 אחרי שגיאה נוראית בהגנת המארחת, כעבור שתי דקות פיליפ קוסטיץ' הכפיל בבעיטה אדירה, וסילבה השלים צמד מבישול של אותו קוסטיץ' בדקה ה-33 כשבעט בעוצמה לרשת אחרי נגיעה רכה של הקשר. כעבור שלוש דקות סרחיו קורדובה כבש שער מצמק בנגיחה אדירה והכניס רוח חיים במשחק אך לא מעבר לכך, בטח כשבדקה ה-50 ג'ואקים נילסון כבש שער עצמי.

בדקה ה-66 יוביץ' עלה מהספסל ובדקה ה-75 כבש את שערו השלישי העונה בבעיטה עם הפאלש וקבע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון, הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, העפילה הקבוצה של אדי הוטר למקום השישי בטבלה.

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים עם אנדרה סילבה | Stuart Franklin/Getty Images
לוקה יוביץ' | Stuart Franklin/Getty Images

באייר לברקוזן – וולפסבורג 1:0

המארחת של פטר בוס קיוותה ליצור המשכיות אחרי הניצחון הגדול על בורוסיה דורטמונד, פתחה את המשחק מצוין אך לא הצליחה לכבוש (לוקאס אלאריו מצא את הקורה) ושילמה על כך מחיר כאשר בוטה באקו כבש בדקה ה-35 בנגיחה נהדרת אחרי בישול של רנאטו סטפן. בדקה ה-67 האורחת כמעט עלתה ליתרון כפול כאשר ואוט וחהורסט ניסה להקפיץ מעל לוקאס הרדצקי אך שוער לברקוזן הדף נהדר.

בדקה ה-74 בוס עבר למערך התקפי יותר עם שלושה שחקני הגנה בלבד כשביצע חילוף משולש. קרים דמיירביי היה מבין המחליפים אך זה לא עזר. תשע דקות לסיום השוער קואן קסטילס רשם הצלה מצוינת ומנע שוויון. בעקבות הניצחון "הזאבים" השתוו ללברקוזן עם 32 נקודות בטבלה.

בוטה באקו, רנאטו סטפן | Sascha Steinbach – Pool/Getty Images

פרייבורג – שטוטגרט 1:2

קרב מעניין על טהרת מרכז הטבלה. סילאס וומאנגיטוקה כבש שער מהיר לשטוטגרט כבר אחרי שבע דקות אלא שהיתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-14. ארמנדין דמיטרוביץ' השווה ובדקה ה-37 מתוך הרחבה ג'ונג וו-יונג הדרום קוריאני השלים את המהפך. האורחת הייתה חייבת להשוות רגע לפני ההפסקה אבל ניקולאס איבן גונזאלס החמיץ פנדל. הבעיטה הלא מספיק חדשה נהדפה על ידי השוער פלוריאן מולר.

ג'ונג וו-יונג | Tom Weller/picture alliance via Getty Images

אאוגסבורג – אוניון ברלין 1:2

המארחת קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים כשהגיבור החדש היה פלוריאן נידרלכנר שזרח עם צמד בשערי הבכורה שלהם העונה. בדקה ה-17 הוא בעט בחוזקה לפינה הרחוקה ובפתיחת המחצית השנייה העלה את קבוצתו שוב ליתרון, 1:2. מרקוס אינגבארטסן השווה לאורחת בדקה ה-25 וכעבור חצי שעה פספס הזדמנות להשלים צמד כשהחמיץ פנדל.

הרטה ברלין – ורדר ברמן 4:1

הירוקים סופרים שני ניצחונות משלושת המשחקים האחרונים וממשיכים במגמת ההתרחקות מהתחתית, בעוד הקבוצה מהבירה רשמה הפסד שני רצוף ולא ניצחה כבר ארבעה מחזורים, מה שעלול לעלות לה בירידה למקום ה-15 אם קלן תצבור מחר שלוש נקודות. דייבי זלקה כבש את הראשון לזכות ברמן בדקה התשיעית, מתאוש קונייה פספס הזדמנות להשוות כשהחמיץ פנדל בדקה ה-20, עומר טופראק הכפיל כעבור תשע דקות וג'ון קורדובה צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. לאונרדו ביטנקורט וג'ושוע סרג'נט השלימו את הרביעייה בדקות 57 ו-77.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי