יוביץ' הוצג בפרנקפורט: "לא יכולתי לנהל שיחה עם זידאן"

החלוץ שרשם חזרה מוצלחת לאקסית התייחס לפרק הכושל בריאל וטען שמכשול השפה היה קריטי: "היה לי מזל רע עם פציעות, אך אני לוקח הרבה דברים חיוביים". האם ישוב בקיץ לספרד? "לא מסתכל על העתיד, אין לי מה להוכיח"

(גודל טקסט)

לוקה יוביץ' שוב מחייך. 76 דקות בלבד בבונדסליגה הספיקו לו כדי לכבוש שלושה שערים – יותר מאשר השניים שכבש בשנה וחצי הקשות שלו בריאל מדריד. החלוץ כבר התאקלם מצוין בקבוצתו החדשה-ישנה איינטרכט פרנקפורט. היום (שלישי) הוא הוצג רשמית כשחקן הקבוצה וחזר כמובן גם לפרק הלא מוצלח בבירת ספרד שם לא עמד בציפיות אחרי שהבלאנקוס שילמו עליו 60 מיליון יורו. הוא אמנם לא העביר ביקורת על זינדין זידאן עמו לא הסתדר אך גם לא רוצה להתחייב שישוב לריאל ביוני.

הצמד של יוביץ' נגד שאלקה:

"אני מאוד שמח שחזרתי, זה היה המהלך הכי נכון עבורי", אמר יוביץ' בפתח דבריו, ולאחרונה דווח כי היה מבוקש גם באייאקס. "נוח לי מאוד וזה נראה על המגרש. יש לי כבר שלושה שערים כאן לעומת השניים בריאל. המועדון ומעל הכל הקבוצה ממש מיועדים עבורי". הסרבי הוסיף כי החל ללמוד ספרדית וכעת עצר זאת כמובן, ושהיה לו קשה לנהל שיחה שוטפת עם מאמנו הקודם.

מה קרה לו בריאל: "היה לי מזל רע. הפציעות פגעו בי וגם ברמה האישית זה לא הסתדר. היה לי מזל שהצלחתי להתאמן יום-יום עם השחקנים הטובים בעולם, צברתי ניסיון ואני חושב שאני שחקן טוב יותר עכשיו. למרות שלא יכולתי להציג המשכיות על המגרש, אני לוקח הרבה דברים חיוביים למדריד".

לוקה יוביץ' | איינטכט פרנקפורט, רשמי

על זידאן וההסתגלות שלו: "אני לא רוצה להיכנס לפרטים והשוואות בין המאמנים, הם פנומליים. זידאן היה נחמד ברמה האישית אבל קל לי יותר לתקשר עם אדי הוטר באנגלית. אני לא שולט בשפה ולא יכולתי לנהל שיחה שוטפת עם זידאן, כעת הוקל לי. ההסתגלות? אני חושב שזה היה קשור לזמן ששיחקתי. זה אף פעם לא קל בקבוצה כמו ריאל שם הסגנון שונה והלחץ תמיד גבוה מאוד. זו הסיבה שהיה הכי נכון עבורי לשוב לכאן".

האם יחזור לריאל בעונה הבאה: "אני לא רוצה להסתכל על העתיד. אני מרוכז בפרנקפורט וביכלת שלי להיות שוב דומיננטי, מאה אחוז ולשחק את כל 90 הדקות. אני לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד. אני יודע שאני שחקן טוב ומי שרואה אותי יודע להעריך את זה".

בינתיים, כאמור, יוביץ' כלל לא חושב על זה. מאז 2021, פרנקפורט שלו היא הקבוצה הטובה בבונדסליגה כשרשמה ארבעה ניצחנוות ותיקו עם יחס שערים 5:14. הקבוצה שדרסה 1:5 את ארמניה בילפלד בשבת מדורגת במקום השישי ורחוקה רק שתי נקודות מליגת האלופות. ביום שבת היא תפגוש את הרטה ברלין בביתה בתקווה להמשיך את הכושר הנהדר שלה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1027392
יוביץ' עם הוטר. הסרבי שוב מחייך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי