וולפסבורג שלישית אחרי 0:3 על פרייבורג, ניצחון בית נדיר לקלן

ואוט וחהורסט | Boris Streubel / Contributor

ניצחון שלישי ברציפות לזאבים, שעקפו את דורטמונד ולברקוזן ומפנטזים על מקום בליגת האלופות. הקבוצה של מרקוס גיסדול רשמה גברה 1:3 על בילפלד, ניצחה לראשונה העונה בבית וטיפסה למקום שמוביל להישארות

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של באיירן מינכן, לייפציג ודורטמונד, המחזור ה-19 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני מפגשים. במשחק המוקדם, קלן השיגה 1:3 קריטי על ארמיניה בילפלד בקרב תחתית על שש נקודות. לאחר מכן, וולפסבורג המלהיבה גברה 0:3 על פרייבורג וטיפסה למקום השלישי.

וולפסבורג -פרייבורג 0:3

הזאבים יכולים לפנטז על מקום בליגת האלופות? כרגע זה בכלל לא מופרך. ניצחון ליגה שלישי ברציפות לוולפסבורג המלהיבה, שטיפסה למקום השלישי בבונדסליגה בזכות שערים של ג'ון ברוקס (22), ואוט וחהורסט (39) ויאניק גרהארדט (86). ההולנדי הלוהט העלה את מאזנו ל-13 שערי בונדסליגה העונה, רק אחד פחות מארלינג הולאנד שבמקום השלישי. לעומת זאת, פרייבורג נותרה במרכז הטבלה והיא תקווה להתאושש במחזור הבא מול בורוסיה דורטמונד.

קלן – ארמיניה בילפלד 1:3

שערי בכורה של מריוס וולף (9 ו-28) העונה וגול של אלביס רקסבקאיי (61) העניקו לקלן ניצחון יקר מפז והיא החליפה מקומות עם ארמיניה בילפלד, שצימקה בזכות סרחיו קורדובה (73), אך לא יותר מכך וצנחה למקום ה-16 שכידוע מוביל בסיום העונה למבחנים נגד ירידה לליגת המשנה, כאשר במאזנה נקודה פחות מאשר למנצחת.

הקבוצה של מרקוס גיסדול רשמה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, השיגה שלוש נקודות באצטדיונה הביתי לראשונה מאז פברואר 2020 והיא במקום ה-15 בבונדסליגה עם 18 נקודות. מנגד, המפסידה ספגה שמונה שערים בשני המשחקים האחרונים והיא עמוק בבוץ, כאשר רק מיינץ שאלקה החלשות מדורגות מתחתיה בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי