שישי בספורט1: באיירן מינכן מחפשת ניצחון חמישי ברצף בברלין

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | Lars Baron/Getty Images

רגע לפני שאלופת אירופה יוצאת לגביע העולם למועדונים היא תתארח אצל הרטה (20:55, ישיר בספורט1) במטרה לעשות צעד משמעותי לעבר האליפות בסיום העונה. פליק: "רוצים לשלוח מסר ברור לליגה". לבנדובסקי ימשיך לכבוש?

(גודל טקסט)

רגע לפני שהיא יוצאת לגביע העולם למועדונים בדוחא, לבאיירן מינכן תגיע מחר (שישי) לאצטדיון האולימפי בבירת גרמניה ותתארח אצל הרטה ברלין במסגרת המחזור ה-20 בבונדסליגה (20:55, שידור ישיר בספורט1).

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, כולל 1:4 נגד הופנהיים של מואנס דאבור במחזור האחרון, נראה שאלופת גרמניה, אשר מובילה את הטבלה בשבע נקודות, תחפש את שלוש הנקודות הנוספות אשר יקדמו אותה משמעותית לעבר התואר האליפות התשיעי ברצף.

"אנחנו רוצים להשיג את הניצחון החמישי ברציפות בברלין ובכך לשלוח איתות ברור לשאר הבונדסליגה שאנחנו חוזרים למסלול", כך פתח המאמן האנזי פליק את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אני מעוניין לבצע רוטציה בשבועות הקרובים ולאפשר כל השחקנים בסגל לשחק כמה שיותר. התרשמנו מהשבועות האחרונים של הקבוצה. היא מציגה הרבה אינטנסיביות במשחק, אבל גם כיף ושמחה".

כאמור, הטרבליסטית אמורה לצאת כבר מחר לתחרות הבין יבשתית במפרץ הפרסי, מה שהביא להקדמת המשחק בחצי שעה. פליק הבהיר כי קבוצתו נחושה להשיג את התואר ההיסטורי: "הנסיעה לקטאר היא כמו נטל בשביל באיירן, כי יהיו לנו שני משחקים בתוך שבוע אחד. כולנו יודעים שזה לא יהיה קל, אבל המטרה שלנו היא לעשות היסטוריה עם תואר שישי בתוך שנה. הראש שלנו עכשיו מרוכז רק בהרטה".

מבחינת הסגל, לאון גורצקה וחאבי מרטינס ייעדרו בשל העובדה שהם נמצאו חיוביים לקורונה. מעבר לזה, קורנטין טוליסו יחסר בשל פציעה. מי שכן כשיר ונחוש להמשיך בכושר הנוכחי הוא רוברט לבנדובסקי, אשר כבש רביעייה במשחק הראשון בין הקבוצות בתחילת העונה והעניק לבאיירן 3:4 דרמטי בתוספת הזמן.

לבנדובסקי. רביעייה בסיבוב הקודם נגד הרטה | Alexander Hassenstein/Getty Images

מן העבר השני, הרטה ברלין מגיעה למשחק בתקופה רעה מאוד. הכחולים-לבנים הפסידו בשלושת מחזורי הליגה האחרונים ובכך הסתבכו קשות בתחתית, כאשר רק הפרש שערים מפריד ביניהם לבין המקום שמוביל למבחני ההישארות בסוף העונה. נקודת האור היחידה של הקבוצה היא כנראה מינויו של פאל דרדאי למאמן.

ההונגרי שב בשבוע שעבר לקווים של הרטה אחרי שעשה את התפקיד קודם לכן בשתי קדנציות שונות. מבחינת מספרית, הרטה ניצחה את באיירן בשני משחקים מתוך 34 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. הניצחון האחרון של הרטה נגד יריבתה מחר היה בספטמבר 2018, כשאז אותו דרדאי היה מאמן הקבוצה.

דרדאי. המאמן האחרון של הרטה שרשם ניצחון נגד באיירן מינכן | Alex Grimm/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי