בדקה ה-93: באיירן השיגה 3:4 על הרטה, רביעייה ללבנדובסקי

הבאוורים היו קרובים לעוד משחק ללא ניצחון, אך מלך השערים של הבונדסליגה להט עם אחד המשחקים הגדולים בקריירה. שערים של קורדובה, קוניה ואנגנקם מנגד לא הספיקו. וולפסבורג נפרדה ב-0:0 מול אאוגסבורג

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של הבונדסליגה ננעל הערב לאחר משחק הבית של באיירן מינכן, שהצליחה לשים את התבוסה 4:1 להופנהיים מאחוריה בזכות ב-3:4 ענק ודרמטי במיוחד מול הרטה ברלין. עוד קודם לכן וולפסבורג רשמה תיקו 0:0 ביתי מול אאוגסבורג.

באיירן מינכן – הרטה ברלין 3:4

האלופה קיוותה להתגבר על ההפסד המפתיע להופנהיים ולשוב למסלול הניצחונות, אמנם זה לא היה קל והקבוצה מבירת גרמניה לא חששה מהמעמד וכמעט חילצה מולה נקודה, אך רוברט לבנדובסקי שמר את הנקודות בבירת בוואריה בכוחות עצמו עם רביעייה היסטורית.

תומאס מולר הבקיע את השער הראשון של הבווארים בדקה ה-36, אך הגול נפסל מיד על ידי ה-VAR בטענה לנבדל וכעבור ארבע דקות בלבד לבנדובסקי העלה את באיירן מינכן ליתרון ראשון בנגיחה לאחר בישול של סרג' גנאברי. השני של הפולני הגיע בדקה ה-51 לאחר שהתמקם במרכז הרחבה והצליח שוב להכניע את האורחת לאחר כדור רוחב שטוח של כריס ריצ'רדס.

שחקני באיירן מינכן חוגגים | Boris Streubel/Getty Images

הקאמבק של הרטה התחיל בדקה ה-59, ג'ון קורדובה התרומם נפלא מכדור נייח של קוניה וצימק ל-1:2 בנגיחה, למרות שמנואל נוייר הספיק לגעת בכדור עוד לפני כניסתו לרשת. ובדקה ה-71 קוניה קבע את השוויון לאחר חילופי מסירות עם קשישטוף פיונטק.

ההובלה של באיירן מינכן חזרה בדקה ה-85, כאשר מולר מצא את לבנדובסקי בפעם השלישית במשחק ועזר לפולני להשלים שלושער ראשון העונה, וכעבור שלוש דקות בלבד זה כבר 3:3. ג'סיק אנגנקאם עלה לכדור גובה של מקסימיליאן מיטלסטאדט וכבש גם הוא בראשו את השלישי של הרטה. אבל כנראה זה היה צריך להיות היום של לבנדובסקי, שהשלים רביעייה לאחר שהוכשל ברחבה וכבש את הרביעי שלו בפנדל בדקה ה-93.

רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

וולפסבורג – אאוגסבורג 0:0

הזאבים ממשיכים לאכזב עם תיקו שלישי העונה – הפעם מול אאוגסבורג, שממשיכה להתבסס בחלק העליון בזכות שני ניצחונות במחזורי הפתיחה. וולפסבורג אמנם הצליחה לעלות על לוח התוצאות לאחר כיבוש של יוסיפ ברקאלו בדקה ה-26, אבל הגול נפסל לאחר בדיקה ב-VAR בטענה לנבדל. הירוקים המשיכו להיות הדומיננטיים יותר במגרש ואף הגיעו ל-17 מצבי הבקעה, אך כאמור הם יצטרכו להסתפק שוב בנקודה בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי