צפו בתקציר: שבע דקות לדאבור, הופנהיים הפסידה 3:1 לפרנקפורט

החלוץ הישראלי שוב קיבל דקות מועטות, קבוצתו רשמה הפסד שני ברציפות ורחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום. קוסטיץ' הנהדר להט עם צמד ובישול אצל המנצחת, בבו השווה זמנית בשער יפה. סילבה כבר עם 17 שערי ליגה

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 של הבונדסליגה נמשך היום (ראשון). שני משחקים היו אמורים להיערך, אך ההתמודדות בין ארמיניה בילפלד לוורדר ברמן נדחתה בעקבות שלג כבד. על כן, משחק אחד התקיים היום, בו הופנהיים של מואנס דאבור הפסידה 3:1 לפרנקפורט, בזמן שחלוץ נבחרת ישראל עלה כמחליף בדקה ה-83.

מעמדו של מואנס דאבור ממשיך לרדת והוא כבר כמעט לא משחק בהרכב. בשני המשחקים האחרונים עלה כמחליף לדקות מועטות בלבד – פעם אחת לשמונה דקות ופעם אחת לתשע דקות. גם היום הוא שיחק מעט מאוד, שבע דקות בלבד, וקבוצתו רשמה הפסד שני ברציפות. כעת, הופנהיים מדורגת במקום ה-12 ובמרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

פרנקפורט, לעומתה, טיפסה למקום הרביעי עם ניצחון רביעי ברציפות, והיא נמצאת בכושר נפלא. היא עלתה ליתרון בדקה ה-15 בזכות של של פיליפ קוסטיץ', שסיפק סיומת פנטסטית מהצד השמאלי של הרחבה עם כדור חד, מדויק ושטוח לפינה הרחוקה. עם פתיחת המחצית השנייה איחלאס בבו נכנס למגרש בהופנהיים והשווה כבר בדקה ה-47, עם כיבוש יפה משלו. החלוץ הטוגולוזי חדר לרחבה, חלף על פני שחקן יריב ובבעיטה נפלאה מצא את הרשת.

שחקני פרנקפורט חוגגים | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

קוסטיץ' הנפלא הוסיף לשער שלו גם בישול ופרנקפורט עלתה ל-1:2 בדקה ה-62, כאשר הסרבי הגביה כדור חופשי לרחבה ואיבן אנדיקה נגח לרשת. קוסטיץ' לא עצר, והוסיף בישול שני שתי דקות בלבד לאחר מכן, וזה היה בישול גדול. הוא סיפק מהלך נפלא באגף השמאלי והגביה לאנדרה סילבה, שנגח מקרוב לרשת את ה-17 שלו העונה בבונדסליגה.

לוקה יוביץ' נכנס בפרנקפורט רק בדקה ה-73, ועשר דקות אחריו, כאמור, דאבור נכנס אל כר הדשא כאשר החליף את שטפן פוש בחילוף התקפי של סבסטיאן הנס, שהלך על כל הקופה לקראת הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי