בבאיירן חוגגים את ה"סקסטאפל", פליק רשם נתון מטורף

אלופת אירופה חגגה את ההישג ההיסטורי לאחר שזכתה בתואר שישי בשנה אחת. לבנדובסקי: "הרגשה מדהימה". המאמן העמיד ממוצע של גביע כל 11 משחקים. גווארדיולה בירך והזמין את הבווארים למשחק נגד ברצלונה של 2009

(גודל טקסט)

באיירן מינכן עשתה היסטוריה. מועדון הפאר הגרמני ניצח אמש (חמישי) את טיגרס בגמר גביע העולם למועדונים ובכך הפך לשני בלבד שמשלים זכייה בשישה תארים בשנה אחת, אחרי שברצלונה ופפ גווארגיולה עשו את זה ב-2009.

"ברכות לקבוצה שלי שעשתה היסטוריה" אמר המאמן האנזי פליק לאחר המשחק. "אפילו בשביל מועדון עם הישגים רבים כמו באיירן, זו העונה הכי מוצלחת בתולדותיו" סיפר הגרמני שרשם נתון מטורף עבורו – עד כה, פליק ניהל 68 משחקים כמאמן הבווארים.

בפרק הזמן הזה הקבצה שלו זכתה כאמור בשישה תארים, משמע תואר בכל 11 משחקים (!). אם זה לא מספיק, מספר התארים של פליק כמאמן גבר אתמול מספר ההפסדים שלו – שישה גביעים מול חמישה הפסדים בלבד בתפקיד.

מי שנבחר למצטיין הטורניר היוקרתי בדוחא הוא רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני כבש צמד במשחק חצי הגמר נגד אל אהלי המצרית ובגמר היה מעורב בשער הניצחון, אותו הבקיע המגן בנג'מין פבאר. "רצינו רק לנצח היום. עכשיו הצלחנו להשלים את הסקסטאפל, זו פשוט הרגשה מדהימה" אמר לבנדובסקי, שלא שכח גם חברו תומאס מולר, שנעדר בשל הקורונה: "זה באמת חבל שהוא לא היה כאן אתנו. אני מקווה שהוא יחזור מהר. בכדורגל אתה צריך להתאים את עצמך למשהו כזה".

מספר רב של דמויות מעולם הכדורגל שלחו ברכות לעבר באיירן מינכן על ההישג שעשתה. מבין הברכות שפורסמו, גם גווארדיולה שאימן כאמור בברצלונה וגם בבאיירן פרסם בטוויטר: "ברכותיי לכל משפחת באיירן על ההצלחה האדירה והזכייה בגביע העולם ובתואר שישי בשנה אחת. אני גאה בכולם ומברך אותם, ובמיוחד את האנזי, השחקנים וההנהלה".

מאמן מנצ'סטר סיטי הוסיף: "אבל הייתי רוצה להגיד להאנזי שזו הקבוצה השנייה שזכתה בתואר שישי בעונה אחרי ברצלונה, אז אולי אני יכול להתקשר למסי וחבריו ונוכל להתחרות על התואר השביעי. אז רק תגידו איפה ומתי ונהיה שם. שוב ברכות על הזכייה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי