דאבור בספסל מול דורטמונד, טרזיץ' ביקר את השחקנים

ארלינג הולאנד, מואנס דאבור
ארלינג הולאנד, מואנס דאבור | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

הצהובים-שחורים ינסו לצאת מהתקופה הרעה ויתמודדו מול הופנהיים והחלוץ הישראלי, שממעט לקבל דקות לאחרונה (שבת, 16:20, ספורט4). לברקוזן ופטר בוס מול מיינץ, שאלקה חייבת נקודות נגד אוניון

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הגרמנית יימשך מחר (שבת) עם מגוון משחקים מרתקים, כשבמוקד דורטמונד תארח את הופנהיים של מואנס דאבור, שיקווה לקבל דקות משמעותיות יותר מאשר במשחקים האחרונים. בנוסף, באייר לברקוזן תתמודד מול מיינץ מהתחתית, שאלקה תצא לברלין למשחק מול אוניון ותקווה לרשום ניצחון שני העונה. במשחקים נוספים: ורדר ברמן מול פרייבורג ושטוטגרט נגד הרטב ברלין.

בורוסיה דורטמונד – הופנהיים (16:20, שידור ישיר בספורט4)

לאחר ההפסד המאכזב במחזור שעבר לפרייבורג, דורטמונד ירדה למקום השישי בטבלה והתחרות על המקום בליגת האלופות צמודה מתמיד. מאז שאדין טרזיץ' מונה למאמן באמצע דצמבר, הקבוצה במאזן של ארבעה ניצחונות, שלושה הפסדים ותוצאת תיקו אחת, ומציגה בעיקר חוסר יציבות ביכולת. רשימה ארוכה של פצועים ייעדרו מהמשחק מחר והם: רומן בורקי, ,תומא מונייה, לוקאש פישצ'ק, מרסל שמלצר, אקסל ויטסל וגם טורגן הזאר נמצא בספק להתמודדות.

מנגד, האורחת מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, והפעם האחרונה שהיא הפסידה שלושה משחקי ליגה ברציפות קרתה אי שם באוגוסט 2019. הופנהיים ממוקמת במקום ה-12, כשהיא רחוקה רק 5 נקודות מהמקום המוביל למבחני הישארות. מואנס דאבור, שצפוי לפתוח על הספסל, רשם עד כה שני שערי ליגה בלבד ב-16 הופעות, כשמשחק האחרון נגד באיירן מינכן שותף לשמונה דקות בלבד, ובכלל במשחקים האחרונים מקבל דקות מועטות כמחליף. מחר הוא יקווה לקבל דקות משמעותיות יותר נגד השוורצגלבן ואולי לחזור לעניינים.

טרזיץ', מאמן דורטמונד, דיבר לקראת המשחק והתייחס לתקופה המאכזבת של קבוצתו: "מהיום הראשון שלי בתפקיד אמרתי מה אני מצפה מהשחקנים המובילים. הם צריכים להיות שם כדי לעזור לנו לחזור למסלול". מיכאל זורק, המנהל המקצועי, לא הסתיר גם הוא את אכזבתו: "אנחנו לא מרוצים מהמצב הנוכחי שלו בבונדסליגה".

אדין טרזיץ' | Tom Weller/picture alliance via Getty Images

לברקוזן – מיינץ (16:20, ישיר בחגיגה גרמנית ספורט3)

חניכיו של פטר בוס עברו שבוע סוער במיוחד, שכלל השפלה יוצאת דופן בגביע הגרמני בהדחה מול הקבוצה מהליגה הרביעית רוט-וייס אסן, והמשיך בהתפוצצות על שטוטגרט במחזור שעבר עם חמישייה מהדהדת לרשת. לברקוזן חמישית בטבלה, נקודה פחות מהמקום המוביל לליגת האלופות, והיא תארח את הקבוצה שממוקמת במקום הלפני האחרון בטבלה. בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות לברקוזן ניצחה, וילד הפלא פלוריאן וירץ שעוד לא בן 18 כבר עם חמישה שערי ליגה, במה שמהווה כרגע שיא היסטורי בבונדסליגה לשחקן בגילו עם כמות השערים הזו.

אוניון ברלין – שאלקה (19:30)

האחרונה בטבלה נמצאת בעונה שלילית במיוחד שצפויה להסתיים בירידת ליגה משפילה. ניצחון בודד, חמש תוצאות תיקו ולא פחות מ-14 הפסדים יש לרויאל בלוז עד כה. שקודראן מוסטפי וסיאד קולסינאץ', שחזרו הביתה מארסנל, יפתחו במשחק, אך מי שימשיך להיעדר בעקבות פציעה הוא קלאס-יאן הונטלאר בן ה-37 שחזר לעונת פרישה כדי להציל את הקבוצה, אך מאז שהגיע רשם רק 10 דקות על הדשא.

מנגד, המארחת מברלין שממקומת תשיעית ורושמת עונה טובה מבחינתה בסך הכל, נמצאת בתקופה פחות טובה והיא כבר עם ארבעה משחקים ללא ניצחון, מה שהופך את המשחק מחר עבורה כהזדמנות מצוינת לחזור למסלול.

פטר בוס | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי