מות הדוגמנית גרם לסערה: "בואטנג שיחק לה בנפש"

ג'רום בואטנג, קסיה לנהרדט | Instagram

בעקבות התאבדותה של אקסית שחקן באיירן, דוגמנית הפלייבוי מליסה האווי, שיצאה בעבר עם הבלם, תקפה ולא הופתעה מהמקרה המצער: "הוא הוביל אותה לשיגעון, פגע בעוד בנות ולא ייקח על זה אחריות"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מקרה ההתאבדות של חברתו לשעבר של שחקן באיירן מינכן ג'רום בואטנג לא יורד מהכותרות. כעת, אקסית נוספת של השחקן, דוגמנית הפלייבוי מליסה האווי התראיינה ל-'סאן' הבריטי ופירטה את דפוס ההתנהגות של הכוכב, והדגישה שמקרה ההתאבדות הוא לא דבר מפתיע, נוכח התנהגותו בקשר ביניהם.

האווי פירטה את מערכת היחסים בינה לבין הגרמני, בזמן שהוא בכלל היה מאורס. "הוא היה אובססיבי כלפיי ברשתות החברתיות. תמיד הגיב ראשון לכל דבר שהעליתי, היה לוקח אותי למסיבות. דיברנו המון בהודעות, ואז יום אחד ראיתי אותו על שער מגזין כשהוא עם ארוסתו".

הדוגמנית לא הכירה את חברתו האחרונה של השחקן שכאמור התאבדה לפני כמה ימים, אך אמרה שהיא הבינה את המצב אליו בואטנג הוביל אותה: "הוא גורם לך לחשוב שאת הדבר הכי יקר בשבילו בעולם, שהוא כלום בלעדייך, ואז את מגלה שהוא מדבר עם אחרות. זה יכול לחסל בחורות ופשוט להוביל אותה לשיגעון".

ג'רום בואטנג
מקרה ההתאבדות של האקסית לא יורד מהכותרות | CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images

היא סיימה את הראיון כשהצהירה: "בואטנג שיחק לה בנפש הרבה זמן, היה ברור שמשהו הולך לקרות. אני לא חושבת שהוא ייקח אחריות על כל הפגיעות שהוא גרם לנשים. בגללו, המון בחורות נכנסות למצוקה נפשית עצומה, והוא בורח מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי