מדהים: באיירן חזרה מפיגור כפול בדרך ל-3:3 נגד ארמיניה בילפלד

כיבושים מפתיעים של ולאפ ופייפר הותירו את האלופה בפיגור של 2:0 במחצית, אך לבנדובסקי צימק במהרה עם שער נפלא וטוליסו ודייויס הגיבו לכיבוש נוסף של גבאואר וקבעו את תוצאת המשחק

(גודל טקסט)

אחרי שזכתה באליפות העולם לקבוצות בקטאר, באיירן מינכן חזרה לבונדסליגה כאשר אירחה הערב (שני) את ארמיניה בילפלד מהתחתית וחוותה נפילת מתח ענקית כאשר נקלעה פעמיים לפיגור כפול, אך הצליחה למנוע הפסד שלישי בשנת 2021 עם 3:3 מדהים באליאנץ ארנה.

האורחת עלתה ליתרון מהיר אחרי תשע דקות בלבד. מנואל פריטל מצא את מישל ולאפ חופשי לגמרי והאחרון לא התבלבל מול מנואל נוייר. השני של בילפלד הגיע שמונה דקות לפני תום המחצית – כובש השער הראשון ולאפ היה הפעם על תקן המבשל לאחר שמצא בכדור קרן את הבלם אמוס פייפר שהכפיל בנגיחה.

באיירן פתחה אחרת לחלוטין את המחצית השנייה ומצאה את השער המצמק בדקה ה-48 לאחר שדויד אלאבה מצא את לא אחר רוברט לבנדובסקי שכבש את ה-25 שלו בליגה לאחר שעצר את הכדור בחזה ושחרר בעיטת חצי יעף שנעצרה רק ברשת. אך התגובה של בילפלד הגיעה תוך פחות מדקה, לאחר פריצה אדירה של ואנדראס ווגלסאמר באגף השמאלי וכדור רוחב מדויק לכריסטיאן גבאואר המחליף שדחק מקרוב.

ארמיניה בילפלד נגד באיירן מינכן | Adam Pretty/Getty Images

אבל אם חשבתם שזה מה שישבור את באיירן, אז טעיתם בענק. לירוי סאנה מצא בדקה ה-58 את קורנטין טוליסו שנגח את שערו הראשון העונה בליגה ואלפונסו דייויס איזן ל-3:3 על וולה אדיר על סף הרחבה. לאחר הכיבוש של הקנדי, באיירן תקפה ללא הרף את שערו של שטפן אורטגה, אך לא מצאה את הגול המיוחל והסתפקה בנקודה.

האלופה אמנם איבדה נקודות לראשונה אחרי חמישה מחזורים, אך היא עדיין נמצאת בפסגה בבטחה עם פער של חמש נקודות מלייפציג. ארמיניה מנגד, שיכולה להרגיש מאוכזבת, אמנם צברה נקודה ראשונה אחרי שני הפסדים רצופים, אך פספסה הזדמנות לעלות לחוף מבטחים על חשבונה של הרטה ברלין ונותרה במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן.

לירוי סאנה | Lukas Barth-Tuttas – Pool/Getty Images
לירוי סאנה | Lukas Barth-Tuttas – Pool/Getty Images
קורנטין טוליסו | Adam Pretty/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי