צפו בתקציר: וולפסבורג הביסה 0:3 את ארמיניה בילפלד, צמד לסטפן

הזאבים עקפו את פרנקפורט בדרך למקום השלישי בבונדסליגה, ארנולד כבש שער אדיר והשוויצרי מצא את הרשת פעמיים מול העולה החדשה, שנותרה במקום שמוביל למבחנים

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הגרמנית יצא לדרך הערב (שישי) עם ניצחון מוחץ של וולפסבורג, שהביסה 0:3 את ארמיניה בילפלד וחזרה לנצח שתיקו 0:0 נגד מנשנגלדבאך בתחילת השבוע קטע לה רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות. "הזאבים" עקפו את פרנקפורט ועלו למקום השלישי בטבלה, בו יישארו גם בסיום המחזור אלא אם כן פרנקפורט תנצח את באיירן מינכן בהפרש של שני שערים ומעלה מחר. העולה החדשה, מצדה, פספסה הזדמנות לעלות מהמקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן בסוף העונה, כאשר הרטה ברלין מדורגת מעליהם עם כמות נקודות זהה לפני המשחק שלה נגד לייפציג ביום ראשון.

וולפסבורג עלתה ליתרון בדקה ה-29, אחרי שתפסה את הגנת בילפלד לא מוכנה והכתה בהתקפה מהירה מצד ימין, שבסיומה יאניק גרהארדט בישל לרנאטו סטפן את השער הראשון במשחק. בדקה ה-47 סטפן ניצל הדיפה מביכה של השוער היריב כדי לבעוט פנימה את הכדור החוזר ממרחק קטן. השער היפה במשחק נכבש שבע דקות לאחר מכן, כאשר מקסימיליאן ארנולד ירה מחוץ לרחבה טיל קרקע-חיבורים וקבע את התוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום.

הירוקים של אוליבר גלזנר יחזרו לבונדסליגה בשבת הבאה, אז יארחו את הרטה ברלין למשחק שיהווה חזרה גנרלית למפגש עם ר.ב לייפציג במסגרת רבע גמר הגביע הגרמני ארבעה ימים לאחר מכן. לארמיניה בילפלד יחכה משחק נוסף מול יריבה מצמרת הטבלה ובעוד שמונה ימים היא תתמודד עם בורוסיה דורטמונד בזיגנל אידונה פארק.

חזרו לנצח. שחקני וולפסבורג חוגגים | Friso Gentsch/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי