נכנס לכושר: דאבור כבש משחק שלישי ברציפות, 0:4 גדול להופנהיים

אחרי השערים מול דורטמונד ומולדה, הישראלי כבש גם נגד ברמן והעלה את מאזנו לארבעה שערי ליגה ועשרה בכל המסגרות. וגם: לייפציג נצמדה לבאיירן עם 0:3 בברלין ושער ענק של סביצר, לברקוזן חילצה 1:1 מאוחר

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המפתיע של באיירן מינכן והמופע של ארלינג הולאנד ב-0:4 של דורטמונד על שאלקה, המחזור ה-22 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד: לייפציג גברה 0:3 על הרטה בברלין וצימקה את הפער מהבווארים לשתי נקודות בלבד. קודם לכן, לברקוזן של פטר בוס המשיכה לאכזב עם 1:1 דרמטי מול אאוגסבורג. במשחק המאוחר, הופנהיים מחצה 0:4 את ורדר ברמן, כאשר מואנס דאבור הלוהט הבקיע בפעם השלישית ברציפות בכל המסגרות.

הופנהיים – ורדר ברמן 0:4

אחרי השער היקר נגד דורטמונד והצמד מול מולדה בליגה האירופית, מואנס דאבור מצא את הרשת משחק שלישי ברציפות בכל המסגרות ונראה שהוא נכנס לקצב אחרי עונה לא פשוטה. החלוץ הישראלי כבש (50) עם בעיטה מדויקת מקרוב לאחר מהלך קבוצתי יפה והעלה את מאזנו העונה בבונדסליגה לארבעה שערים (ועשרה בכל המסגרות). הישראלי הוחלף (61).

אילאס בבו (28), ריסטוף באומגארטנר (44) וג'ורג'יניו ראטר (90) הוסיפו לזכות הופנהיים, שקטעה רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון עם 0:4 מרשים וטיפסה זמנית למקום ה-11. בחמישי: הגומלין הביתי מול מולדה, בו כל תוצאה פרט להפסד תספיק לגרמנים על מנת להעפיל לשמינית. מנגד, ברמן רשמה משחק מאכזב וירדה למקום ה-12.

מואנס דאבור
מואנס דאבור | picture alliance / Contributor
מואנס דאבור
מואנס דאבור | Alex Grimm / Staff
מואנס דאבור
מואנס דאבור | Alex Grimm / Staff

הרטה ברלין – לייפציג 3:0

צפו בתקציר

אולי הפעם לייפציג תעשה את זה? לפחות על פי הטבלה, הבונדסליגה נפתחה היום מחדש. יוליאן נגלסמן וחניכיו התאוששו מההפסד לליברפול בליגת האלופות, רשמו ניצחו ליגה רביעי ברציפות והורידו את הפער מהמוליכה באיירן מינכן לשתי נקודות בלבד בתום 22 מחזורים. שער אדיר של מרסל סביצר (28), ששיגר טיל מ-25 מטר לרשת הגבוהה, פרץ את הסכר והשאיר את חלום האליפות של קבוצתו בחיים.

לקראת הסיום, כשהקבוצה מברלין החלה לצאת קדימה, נוריד מוקיילה הכפיל (71) ו-וילי אורבן סגר את הסיפור (84) עבור לייפציג, שתגיע במצב רוח נהדר למשחק הביתי החשוב במחזור הבא מול בורוסיה מנשנגלדבאך. מנגד, הרטה החלשה רשמה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון ונותרה עמוק בתחתית הטבלה.

מרסל סביצר
מרסל סביצר | Pool / Pool

אאוגסבורג – לברקוזן 1:1

צפו בתקציר

מי זוכר שלברקוזן הובילה את טבלת הבונדסליגה לפני "משחק העונה" מול באיירן מינכן באמצע דצמבר. לעיני מאמין הנבחרת יואכים לב, שצפה בהתמודדות מהיציע, הקבוצה של פטר בוס הייתה בדרך הבטוחה להפסד שישי בעשרת משחקי הליגה האחרונים, אך למזלה דווקא הבלם אדמון טפסובה הציל אותה ממבוכה עם שער הבכורה שלו בבונדסליגה (95).

צפו בטעות של שוער לברקוזן

בוס, שניצח רק פעמיים בעשרת משחקי הליגה האחרונים, נותר במקום החמישי עם 37 נקודות, חמש פחות מפרנקפורט ו-וולפסבורג שניצבות במקומות שמובילים בסיום העונה לליגת האלופות. שער מוקדם של פלוריאן נידרלכנר (5) העלה את אאוגסבורג ליתרון לאחר שגיאה מביכה של שוער לברקוזן ניקלאס לומב, אך זה לא הספיק והמארחת רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ונותרה עמוק בתחתית הבוערת.

פטר בוס
פטר בוס | picture alliance / Contributor
יואכים לב
יואכים לב | picture alliance / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי