שבת בחבילת הערוצים של ספורט1: באיירן, דורטמונד, לייפציג וגלדבאך

אחרי שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ו-1:4 מרשים על לאציו, הבווארים יארחו את קלן בידיעה שאסור להם למעוד. מוסיאלה הצעיר ימשיך בהרכב. וגם: הצהובים-שחורים נגד בילפלד וקרב מסקרן בין נגלסמן לרוזה

(גודל טקסט)

חמישה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-23 בבונדסליגה. במוקד: באיירן מינכן תארח את קלן, בורוסיה דורטמונד תפגוש את ארמיניה בילפלד ולייפציג תתמודד מול בורוסיה מנשנגלדבאך. במשחקים נוספים: וולפסבורג מול הרטה ברלין ושטוטגרט נגד שאלקה.

באיירן – קלן (החל מ-16:20, ישיר בספורט4)

האלופה לא ניצחה כבר שני משחקי ליגה ברציפות והפער מלייפציג השנייה ירד לשתי נקודות. עם זאת, באמצע השבוע היא פירקה את לאציו 1:4 באולימפיקו של רומא וככל הנראה הבטיחה את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות. מנגד, קלן רשמה שני הפסדים ברציפות והיא עמוק בתחתית עם 21 נקודות.

בנז'מן פבאר ותומאס מולאר שנמצאו חיוביים לקורונה ימשיכו להיעדר, אך השניים עשויים להיות זמינים לקאלסיקר הגדול מול בורוסיה דורטמונד במחזור הבא. הבווארים ייאלצו להסתדר גם ללא דוגלאס קוסטה וקורנטין טוליסו הפצועים, כשגם סרג' גנאברי עדיין לא כשיר ולא יעמוד לרשותו של האנסי פליק. ג'מאל מוסיאלה הצעיר, שכבש בליגת האלופות ועשה היסטוריה, צפוי להמשיך בהרכב, כמו גם לירוי סאנה ורוברט לבנדובסקי הלוהט.

רוברט לבנדובסקי | Alexander Hassenstein/Getty Images

דורטמונד – בילפלד (החל מ-16:20, ישיר בספורט3)

אחרי שני ניצחונות גדולים, 2:3 בחוץ על סביליה בליגת האלופות ו-0:4 על שאלקה בדרבי, דורטמונד קיבלה יריבה בהזמנה על מנת להמשיך את המומנטום. ארמיניה בילפלד תגיע לזיגנאל אידונה פארק לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בבונדסליגה וכשהיא ה-16 עם 18 נקודות בלבד, כך ששתי הקבוצות זקוקות לנקודות כמו אוויר לנשימה. כידוע, הצהובים-שחורים ניצבים רק במקום השישי, עם שש נקודות פחות מאשר פרנקפורט שניצבת במקום שמוביל בתום העונה לליגת האלופות.

מבחינה מקצועית, דורטמונד תיאלץ להסתדר ללא מספר פצועים כמו אקסל ויטסל, מרסל שמלצר וטורגן הזאר, כשבהתקפה צפו להמשיך הצמד הלוהט -ג'יידון סנאצ'ו וארלינג הולאנד. לאחר מכן צפויים לצהובים שניים משחקים לא פשוטים, מול בורוסיה מנשנגלדבאך בגביע הגרמני וקלאסיקר נגד באיירן מינכן בבונדסליגה.

ארלינג הולאנד | Daniel Gonzalez Acuna/picture alliance via Getty Images

לייפציג – גלדבאך (החל מ-19:20, ישיר בספורט4)

יוליאן נגלסמן וחניכיו התאוששו מהפסד לליברפול בליגת האלופות עם 0:3 בליגה על הרטה ברלין ובמאזנם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, שהורידו את הפער מבאיירן מינכן לשתי נקודות והותירו את חלום האליפות בחיים. מנגד, גלדבאך נכנעה למנצ'סטר סיטי באמצע השבוע והיא נמצאת בעונה איומה. הקבוצה של מרקו רוזה לא ניצחה כבר ארבעה משחקים ברציפות בכל המסגרות והיא ניצבת רק במקום השמיני בטבלה, במרחק 16 נקודות מהפסגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי