סאנצ'ו כבש ובישל ב-0:3 של דורטמונד, מהפך אדיר ללייפציג

הצהובים שחורים השיגו ניצחון שלישי ברציפות, הולאנד רק בישל הפעם. הקבוצה של נאגלסמן חזרו מפיגור כפול ל-2:3 גדול נגד גלדבאך בתוספת הזמן. שאלקה בדרך לליגה השנייה אחרי עוד הפסד משפיל, הפעם 5:1 לשטוטגרט

(גודל טקסט)

ההפסד של באיירן מינכן לפרנקפורט במחזור הקודם, פתח את הבונדסליגה מחדש והיום (שבת) המחזור ה-23 נמשך עם ארבעה משחקים נהדרים, אחרי הניצחון המפתיע של ברמן על פרנקפורט אמש. אלופת אירופה, באיירן מינכן רכבה על המומנטום מליגת האלופות ונשארה בפסגה עם 1:5 על קלן. דורטמונד טיפסה למקום החמישי באופן זמני עם ניצחון מרשים על ארמיניה בילפלד ומופע של ג'יידון סאנצ'ו. לייפציג חזרה מפיגור כפול וניצחה 2:3 את מנשנגלדבאך. בנוסף, שאלקה מתקרבת לליגה השנייה אחרי הפסד משפיל נוסף, הפעם 5:1 לשטוטגרט. וולפסבורג ניצחה את הרטה ברלין

בורוסיה דורטמונד – ארמיניה בילפלד 0:3

הקבוצה של אדין טרזיץ' הגיעה למשחק נגד קבוצת התחתית אחרי ניצחונות גדולים על סביליה בליגת האלופות ושאלקה בדרבי, והשיגה ניצחון שלישי ברציפות שהעלה אותה באופן זמני למקום החמישי בבונדסליגה, והיא מתקרבת לפרנקפורט במאבק על הכרטיס למקום בליגת האלופות.

במחצית הראשונה הצהובים-שחורים התקשו לייצר מצבים מסוכנים, אך בדקה ה-48 הסכר נפרץ. ג'יידון סאנצ'ו שמשתפר לאחרונה אחרי פתיחת עונה חלשה, הכניס למחמוד דאוד כדור חכם על קצה הרחבה. הקשר המרכזי שלח בעיטה שטוחה וחכמה לפינה הרחוקה וכבש את השער הראשון במשחק. 0:1 לדורטמונד. כעבור עשר דקות הגיע השער השני. מרקו רויס הוכשל ברחבה, מבשל השער הראשון ניגש לנקודה הלבנה והכפיל את היתרון. 0:2 מהיר לדורטמונד. ארלינג הולאנד הפעם לא הצליח לכבוש הפעם, בדקה ה-81, בישל שער נפלא לרינייר שחתם את תוצאת המשחק. 0:3 לדורטמונד בסיום.

ג'יידון סאנצ'ו , ארלינג הולאנד | MARIUS BECKER/AFP via Getty Images
שחקני דורטמונד חוגגים | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

לייפציג – מנשנגלדבאך 2:3

הבונדסליגה מגיעה בקרוב לישורת האחרונה של העונה ונראה שהמשחק הערב הראה שלייפציג תלך כל הדרך במאבק על התואר נגד באיירן. החניכים של יוליאן נאגלסמן הראו אופי רב נגד מנשנגלדבאך, השלימו מהפך בתוספת הזמן וצמצמו שוב את הפער בצמרת. הקבוצה של מרקו רוזה פתחו את המשחק בצורה חלומית לאחר שיונס הופמן בדייק בדקה השישית מהנקודה הלבנה. בדקה ה-19 מרקוס תוראם כבר הכפיל את התוצאה והעמיק את הצרה אליה נקלעה המארחת.

נראה שנאגלסמן החדיר הרבה אמונה בשחקנים שלו במהלך המחצית. בדקה ה-50 זה היה אלכסנדר סורלות' המחליף, שמצא את הרשת וצימק את התוצאה, אך שופטי המסך פסלו את השער בעקבות נגיעת יד מוקדמת. לייפציג לא התייאשה ושבע דקות לאחר מכן כריסטופר אנקונקו כבש שער חוקי. כעשר דקות לאחר מכן, הלחץ הכבד במגרש תורגם לשער שוויון של יוסוף פאולסן הדני. הדרמה כולה התנקזה לתוספת הזמן, בה סורלות' הפך לגיבור הגדול כשנגח לרשת של יאן זומר את שער הניצחון.

ניצחון גדול של לייפציג | Stuart Franklin/Getty Images

שטוטגרט – שאלקה 1:5

מה עוד אפשר להגיד על העונה השחורה של שאלקה? הזמן של מועדון הפאר הולך ואוזל ונראה שהדרך לליגה השנייה סלולה מתמיד. שאלקה הפסידה היום שוב, בפעם ה-16 העונה ונתקעה במקום האחרון עם תשע נקודות בלבד אחרי 23 משחקים. שבוע אחרי ההפסד המביך בדרבי, הכחולים הניפו דגל לבן וספגו שלישייה כבר בדקה ה-34.

ווטארו אנדו היה הכוכב של שטוטגארט עם צמד מהיר בדקות 10 ו-26. סשה קלאידז'יץ' הבקיע את השלישי למארחת והעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה העונה. סיאד קולשינאץ' הצליח לצמק בדקה ה-40 אך לא ממש להחזיר את הכבוד. נביל בנטאלב היה יכול להעניק תקווה, אך החטיא פנדל בדקה ה-72, ובדקות הסיום האורחים ספגו שני שערים נוספים בדרך להפסד מביך. שאלקה מובסת 5:1 בידי שטוטגרט בסיום.

כריסטיאן גרוס | THOMAS KIENZLE/POOL/AFP via Getty Images)
שחורדאן מוסטאפי , עומאר מסקריל | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

וולפסבורג – הרטה ברלין 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי