בגרמניה ביקרו: "ההגנה שברירית ופגיעה". גנאברי העביר מסר

הקשר שחזר לשחק וכבש צמד כמחליף הבהיר: "כשאני ומולר נכנסו המצב היה לא טוב, עלינו להיות יותר דומיננטיים". פליק בירך: "הם ברכה עבורנו". מדאיג: באיירן ספגה כבר 32 שערים - הרקורד הכי רע מזה 30 שנה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

חגגה בסטייל: ביום בו ציינה 121 שנה להיווסדות המועדון, באיירן מינכן חזרה לנצח בליגה אחרי שני משחקים מאכזבים כשהביסה 1:5 את קלן. האלופה הגיעה ל-67 שערי זכות אחרי 23 משחקים – כמעט שלושה בממוצע לערב – המספרים הכי טובים שלה מזה 47 שנה. בעונת 2013/14, עם פפ גווארדיולה, היו לה 66 שערים בשלב הזה ו-65 אשתקד. רוברט לבנדובסקי כבש צמד והגיע ל-28 שערי בונדסליגה ב-23 משחקים בלבד. הוא כבש יותר משבע מקבוצות הליגה. עוד אחד מגיבורי הניצחון היה לאון גורצקה שעד למשחק אמש היו לו שלושה בישולים. נגד קלן הוא הכפיל את מספר הבישולים שלו בליגה לשישה.

סרג' גנאברי שחזר לשחק לא יכל לחלום על קאמבק מוצלח יותר כשעלה מהספסל וכבש צמד. הוא הגיע לתשעה שערים נגד קלן – יותר מאשר נגד כל יריבה אחרת. גנאברי אמר: "כשאני ותומאס (מולר) עלינו מהספסל הדברים לא נראו ממש טוב, לא היינו דומיננטיים. למרבה המזל, מהר מאוד עלינו ליתרון 1:3 וזה הקהל עלינו את המשחק. בראייה לעתיד עלינו לוודא שנשלוט ביותר דקות. יש לנו יותר מדי שלבים מטלטלים ותהפוכות במשחק. אי אפשר לומר שבמשך 90 הדקות היריבה לא תגיע למצבים אבל עלינו להקשות יותר. ברמה האישית היה כיף מאוד לחזור לכר הדשא".

"מולר וגנאברי חזרו לעניינים בצורה נהדרת וגורצקה מתגלה כשחקן מפתח מיום ליום, אבל ההגנה נותרה שברירית כמו בכל העונה. רק אחרי ה-1:3 באיירן נרגעה", נכתב ב"סקיי ספורט גרמניה". "באיירן שוב על המסלול כשהראה שוב איכות התקפית עצומה והגנה פגיעה", נכתב ב"קיקר". "גנאברי היה הג'וקר, אם אם לא הקורה בדקה ה-76 כל המשחק היה יכול להשתנות מבחינת באיירן שהשיגה ניצחון בתוצאה גבוהה מדי", נכתב ב"בילד". באיירן ספגה כבר 32 שערים העונה, הרקורד הכי רע שלה מאז 1991/92 אז ספגה 34. עוד נכתב כי לבנדובסקי נהנה ממולר ועדיין חולם על ניפוץ שיא שערי הליגה בעונה.

נוייר. ההגנה שברירית | Sven Hoppe/picture alliance via Getty Images

המאמן פליק היה מרוצה: "אנחנו שמחים מה-1:5, ננתח בהמשך את המשחק ונראה מה עלינו לשפר לקראת המשחקים הבאים". הגרמני הסביר את שילובו של צ'ופו-נוטינג ואמר: "קינגסלי (קומאן) שיחק הרבה משחקים מלאים לאחרונה, שוחחתי איתו והחלטתי שהוא ינוח היום. אני שמח שצ'ופו כבש את השער הראשון, זה היה חשוב מאוד".

לא רק גנאברי רשם קאמבק מוצלח אלא תומאס מולר שאובחן כחיובי לקורונה לפני כשלושה שבועות ערב גמר אליפות העולם למועדונים נגד טיגרס. הגרמני עלה מהספסל בדקה ה-64 ומיד בישל. פליק אמר: "תומאס בישל בנגיעה הראשונה שלו בכדור ועשה אותנו טובים יותר, זה בדיוק מה שהיינו צריכים. גם גנאברי יקר מאוד עבורנו. זו בשורה גדולה לקבוצה שהם חזרו".

אריק צ'ופו-מוטינג פתח בהרכב במפתיע וכבש שער ראשון בבונדסליגה מאז נובמבר 2016, אז שיחק במדי שאלקה. לאחר המשחק אמר: "איבדנו את הכדור בקלות רבה לעתים, זה גזל מאיתנו אנרגיה ונתן כוחות ואפשרויות ליריבה. בסופו של דבר למרות זאת שיחקנו טוב". לחלוץ יש ארבעה שערים העונה בכל המסגרות.

תומאס מולר, האנזי פליק | Sven Hoppe/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי