שחקני הרכש מרדו, שאלקה פיטרה את המנהל המקצועי והמאמן

נועלת הטבלה נפרדה מכל ראשי הצוות המקצועי לאחר ה-5:1 לשטוטגרט ועל פי הפרסומים אלה הונטלאר, מוסטפי וקולאסינץ שהגיעו בינואר היו האחראים למהלך. האם זה ימנע ירידה כנגד כל הסיכויים?

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

בחלון ההעברות של חודש ינואר, עשתה שאלקה ככל שביכולתה כדי להתחזק ואולי לעשות את הבלתי ייאמן ולשרוד בבונדסליגה כנגד כל הסיכויים. היא הצליחה לצרף את סיאד קולאסינץ מארסנל, מהתותחנים הגיע גם הבלם שקודראן מוסטפי וכן הצטרף המגן הברזילאי וויליאם מוולפסבורג. גולת הכותרת הייתה צירופו של החלוץ הוותיק קלאן יאן הונטלאר, שעזב את אייאקס שנמצאת בדרכה הבטוחה לאליפות הולנד והצהיר כי הלב אומר לו לשוב לשאלקה ולנסות להצילה מירידה.

למרות כל זאת, אתמול (שבת) חטפה שאלקה 5:1 משטוטגרט ועוד לפני התבוסה הצורמת נכתב בתקשורת הגרמנית כי מספר שחקנים מאסו במאמן ודורשים את פיטוריו, אחרי חודש וחצי בו צברה הקבוצה שתי נקודות בלבד ובעיקר קיבלה בראש. הבוקר השחקנים קיבלו את מבוקשם כאשר המאמן כריסטיאן גרוס פוטר ואיתו שילמו מחיר גם המנהל המקצועי יוכן שנידר וכמעט כל אנשי הצוות המקצועי.

המפתיע הוא ששעות ספורות לאחר הפרסומים על מרד שחקנים נגד גרוס, נטען כי מובילי המאבק נגדו הם דווקא שחקני הרכש שהגיעו בחודש שעבר, בראשם הצמד שהגיע מארסנל ואיתם הונטלאר הוותיק.

לאחר 23 משחקים, שאלקה מדורגת במקום האחרון עם 9 נקודות בלבד במאזנה, ניצחה רק פעם אחת העונה והיא במרחק של תשע נקודות מחוף מבטחים, אולם עדיין לא כל הקבוצות שיחקו השבוע. משחקה הבא יהיה ביום שישי נגד מיינץ ושבוע לאחר מכן היא תתארח אצל וולפסבורג ויהיה מעניין לראות מי יאמן אותה במפגשים אלו.

הונטלאר הפצוע צופה מהיציע. ממובילי המרד, לפי הפרסומים | LEON KUEGELER/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי