לוקה יוביץ': "האם אעזוב את ריאל מדריד? הכל יכול לקרות"

הסרבי שפורח מחדש בהשאלה בפרנקפורט התייחס לעתידו בראיון ב'בילד': "אקבל החלטה סופית רק בסוף העונה, כרגע אני רק רוצה לעזור לקבוצה לנצח". וגם: מדוע פתח רק פעם אחת בהרכב?

(גודל טקסט)

לוקה יוביץ', הפך לאחת האכזבות הגדולות של ריאל מדריד בשנים האחרונות. החלוץ הסרבי הגיע בקיץ 2019 מפרנקפורט בקול תרועה רמה תמורת 60 מיליון יורו, אך לא הצליח לתפוס את מקומו של קארים בנזמה וכבש בעונה וחצי בלבן שני שערים בלבד. בחלון הנוכחי יוביץ' שב בהשאלה לפרנקפורט ונראה ששוב חזר לעצמו עם שלושה כיבושים בשמונה הופעות ליגה, אולם כלל לא בטוח היכן ישחק בעונה הבאה.

יוביץ' נשאל לגבי עתידו בראיון ב'בילד' ולא סיפק תשובה חד משמעתית: "אחשוב על כך רק שתסתיים העונה, כרגע אני חושב רק על פרנקפורט ורוצה לעשות את הטוב ביותר במשחקים הבאים. הכי חשוב לי קודם כל שהקבוצה תצליח. אם הא פרנקפורט מנצחת זה סימן חיובי עבורי. התפקיד שלי הוא לעזור לקבוצה.  אבל הכל אפשרי, כי אתה אף פעם לא יודע מה יקרה בכדורגל".

למרות ההשתלבות המהירה בגרמניה, יוביץ' פתח העונה רק פעם אחת בהרכב: "לא שיחקתי הרבה בשנתיים האחרונות, אז אני עדיין צריך להיכנס לכושר. אני תמיד מתאמן עד קצה גבול היכולות, אך נכון לעכשיו אני לי את הכושר הגופני כדי לשחק 90 דקות, אבל אני מנסה לשנות את המצב בהקדם האפשרי. כל יום אני מרגיש טוב יותר ואני מרגיש שאני בדרך הנכונה".

עוד הוסיף הסרבי: "הקבוצה מצליחה עם ההרכב הנוכחי, כך זה מובן שיש מעט שינויים. אבל אני חושב שאמצא את תפקידי בקבוצה. נותרו עוד הרבה משחקים עד לסוף העונה ואני רואה הרבה סיבות לאופטימיות".

לוקה יוביץ', זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי