הצלילה נמשכת: רוזה ומנשנגלדבאך הפסידו 3:1 לאאוגסבורג

מאז ההודעה על עזיבת המאמן לדורטמונד בתום העונה, גלדבאך סופרת שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא ספגה מכה קשה נוספת בקרב על אירופה. שטינדל החמיץ פנדל במחצית הראשונה ונויהאוס רק איזן זמנית בחצי השני

(גודל טקסט)

הפתעה בפתיחת המחזור ה-25 בבונדסליגה. ההתרסקות של בוריסיה מנשנגלדבאך נמשכת ואחרי שלא הצליחה לנצח בחמשת המחזורים האחרונים בבונדסליגה והפסידה ארבעה משחקים מתוכם, הערב (שישי) היא סיימה ב-3:1 גם במשחק החוץ נגד אאוגסבורג.

מאז ההודעה של מנשנגלדבאך שמרקו רוזה עוזב לבורוסיה דורטמונד בתום העונה, היא לא הצליחה לנצח אף משחק ולמעשה הפסידה בכל ששת ממשחקיה האחרונים בכל המסגרות. הערב היא הייתה טובה יותר במחצית הראשונה וגם הייתה צריכה לעלות ליתרון בדקה ה-38, אלא שלארס שטינדל לא מצא את המסגרת מ-11 מטר ורשם החמצת פנדל איומה. העונש של גלדבאך הגיע בדקה ה-52, אז השוויצרי רובן ורגאס, שעלה מהספסל חמש דקות קודם לכן, הגיע ראשון לכדור קרן שהגביע משמאל דניאל קאליגיורי והרעיד את הרשת של יאן זומר.

שחקניו של רוזה השוו בעזרת ההגנה המקומית, שבדקה ה-68 התקשתה להרחיק כדור וערבובייה קלה ברחבה הסתיימה עם שער נהדר של פלוריאן נויהאוס, כוכב האורחת שזיהה את המרווח ומתוך הרחבה סובב כדור נהדר לפינה השמאלית של רפאל גיקייביץ', אך המילה האחרונה הייתה של מרקו ריכטר, שבדקה ה-76 כבש בסך הכל את שערו השלישי העונה כשגילה המון נחישות ותוך כדי גלישה השיב למארחת את היתרון. אם זה לא מספיק, בדקה ה-89 גם אנדרה האן הצטרף לחגיגה וקבע 1:3 בסיום.

אאוגסבורג ערב המחזור הייתה במרחק שבע נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן ואמנם גם אחרי הניצחון היא נשארה בקום ה-13, אבל הצליחה להגדיל את הפער מאיזור הסכנה ולייצר יתרון דו ספרתי של 11 נקודות מהמקום ה-17 לפני האחרון בו ניצבת מיינץ. גלדבאך, לעומת זאת, הולכת ומסתבכת ובעקבות הפסד נוסף נותרה עשירית עם 33 נקודות במאזנה וספגה מכה קשה במאבק על כרטיס לליגה האירופית.

שטינדל מאוכזב לאחר החמצת הפנדל | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי