באיירן הרוויחה: לייפציג מעדה בבית נגד פרנקפורט

הקבוצה של נאגלסמן סיימה ב-1:1 מאכזב עבורה, הפער מהאלופה עומד על ארבע נקודות. פורסברג כבש (47), קמאדה איזן (61). קודם לכן, לברקוזן ובוס הפסידו 2:1 לבילפלד

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שלושת המפגשים האחרונים. במוקד, לייפציג מעדה בענק מבחינתה עם 1:1 פרנפקורט והתרחקה מבאיירן מינכן. במשחק המוקדם, לברקוזן המשיכה לאכזב עם 2:1 מעליב לארמיניה בילפלד.

לייפציג – פרנקפורט 1:1

נראה שההדחה מליגת האלופות אחרי צמד מפגשים נגד ליברפול השפיעו עמוק על לייפציג, שהייתה ברצף של שישה ניצחונות בבונדסליגה עד המשחק הערב, אבל בסיום השחקנים של יוליאן נאגלסמן איבדו שתי נקודות יקרות במאבק האליפות נגד באיירן וכעת הפער צמח בצמרת עומד על ארבע נקודות בין הקבוצות. המארחת ספגה מכה גדולה במחצית הראשונה כאשר הבלם דאיו אופאמקנו נפצע לאחר כחצי שעה של משחק והוחלף.

בפתיחת החצי השני הקרח במשחק נשבר, זאת לאחר שאמיל פורסברג ניצל הדיפה רעה של קווין טראפ והעלה את לייפציג ליתרון במשחק. פרנקפורט, המדורגת רביעית בטבלה אבל לא הצליחה לנצח בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה, חזרה למשחק בזכות מסירה נהדרת של אנדרה סילבה לעברו של דאיצ'י קמאדה, אשר מצא את הרשת וקבע את תוצאות הסיום.

יוסוף פאולסן | Jan Woitas/picture alliance via Getty Images

באייר לברקוזן – ארמיניה בילפלד 2:1

ריטסו דואן היפני (17) סידר יתרון עם בעיטה למשקוף ופנימה, מסאיה אוקוגאווה היפני הכפיל עם שער הבכורה שלו (57) והשניים העניקו לבילפלד שלוש נקודות יקרות מפז וקטעו רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון וארבעה משחקים ללא שער. האורחת שהשיגה ניצחון חוץ שני העונה טיפסה שני מקומות בטבלה והורידה את מיינץ מתחת לקו האדום ואת הרטה למבחנים.

עם כל הכבוד למנצחת, הסיפור הוא לברקוזן, שחשבה שהיא יצאה לדרך חדשה אחרי 0:1 על בורוסיה מנשנגלדבאך בסוף השבוע שעבר, אך לא חיברה שני ניצחונות ליגה רצופים ב-2021, איבדה את המקום החמישי לטובת דורטמונד ובקצב הזה מעמדו של המאמן פטר בוס עלול להתערער. פטריק שיק צימק (85) עם השמיני שלו העונה, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי.

הפסד מביך נוסף. פטר בוס
הפסד מביך נוסף. פטר בוס | Pool / Pool

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי