באיירן הביסה 0:4 את שטוטגרט ב-10 שחקנים, שלושער גדול ללבנדובסקי

דייויס הורחק בדקה ה-12, אך האלופה לא התקשתה מול העולה החדשה למרות החיסרון המספרי. גנאברי כבש שער גדול, הפולני הגיע ל-35 שערי בונדסליגה עם שלושער מושלם. הפער מלייפציג עלה ל-4 נק'

(גודל טקסט)

אחרי שעלתה בגאווה לרבע גמר ליגת האלופות והתבשרה כי תפגוש בשלב האירופי הבא את פריז סן ז'רמן בשחזור גמר ליגת האלופות, באיירן מינכן אירחה היום (שבת) את שטוטגרט והגדילה את הפער בחזרה מלייפציג בפסגה אחרי 0:4 ענק באליאנץ ארנה.

מה שעוד יותר מרשים מהתוצאה, הוא שהאלופה נותרה בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-12 בעקבות דריכה של אלפונסו דייויס על ווטארו אנדו. תחילה השופט שלף לקנדי כרטיס צהוב, אך בהמלצת ה-VAR המגן נשלח למקלחת מוקדמת. באיירן התעשתה במהרה ועלתה ליתרון תוך שש דקות בעקבות כדור רוחב חד של סרג' גנאברי מצד שמאל שהגיע לרוברט לבנדובסקי שסיים בנגיעה.

באיירן הכפילה את היתרון כבר בדקה ה-22 ממהלך קבוצתי גדול בין תומאס מולר ללירוי סאנה, כאשר האחרון מצא את גנאברי שהוסיף שער לבישול. המכונה הגרמנית לא עצרה – תוך פחות מדקה מולר סידר להפולני את שערו השני בנגיחה והחלוץ השלים שלושער מושלם בדקה ה-38 לאחר טעות בהגנה ובעיטה חזקה ברגל שמאל.

לבנדובסקי שהגיע ל-35 שערי ליגה ונמצא במרחק של חמישה שערים משיאו המיתולוגי של גרד מולר ירד לספסל בדקה ה-70. קבוצתו הסתפקה ברביעייה והורידה הילוך בחצי השני. שטוטגרט מנגד רשמה הפסד ראשון אחרי חמשיה משחקים.

רוברט לבנדובסקי | MATTHIAS BALK/POOL/AFP via Getty Images
רוברט לבנדובסקי | MATTHIAS BALK/POOL/AFP via Getty Images
אלפונסו דייויס, האנזי פליק | Lukas Barth-Tuttas – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי