הקרב על הולאנד: מי תזכה בשירותיו של הכוכב הנורבגי?

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

חלוץ דורטמונד "רוצה להיות הכוכב הראשי של ריאל מדריד", שבונה עליו, ומהצד השני ז'ואן לאפורטה מאמין שהוא יכול להנחיתו בברצלונה. ראיולה לא שלל את אופציית הפרמיירליג, ומצפה קיץ חם בנושא

(גודל טקסט)

זה לא סוד שארלינג הולאנד מבוקש על ידי מרבית קבוצות הצמרת ברחבי היבשת, אך לאחרונה מתפתח מאבק מעניין בגזרת החלוץ הנורבגי הענק של דורטמונד  בין שתיים מהיריבות הכי גדולות בכדורגל האירופי – ברצלונה וריאל מדריד.

בשבועות האחרונים גברו השמועות הקושרות את הולאנד לריאל, כאשר בכלי התקשורת בספרד אף נאמר שסוכנו של החלוץ, מינו ראיולה, קרוב לתיווך העסקה בין הבלאנקוס לבין דורטמונד, קבוצתו הנוכחית. יש לציין כי על פי דיווח ב'מארקה', היעד המועדף על הולאנד הוא הברנבאו.

"הולאנד מעוניין להיות הכוכב הראשי של ריאל מדריד בעונה הבאה, הוא מאמין שזה המועדון האידיאלי בשבילו", נכתב בספרד. אם זאת, ישנה בעיה שיכולה להתעורר והיא הסכום אותו תדרוש דורטמונד על הכוכב. כידוע, להולאנד סעיף שחרור על סך 100 מיליון יורו שיהיה תקף לסוף עונת 2021/22  – אך בסוף העונה הנוכחית דורטמונד תדרוש סכום גבוה הרבה יותר.

מינו ראיולה
מינו ראיולה | Gettyimages

לאחרונה סרחיו ראמוס "פלרטט" עם הולאנד, כאשר נשאל את מי היה מעדיף לקבל בריאל מדריד – את הנורבגי או קיליאן אמבפה, וקפטן הבלאנקוס אמר ש"יהיה קל יותר להביא את הולאנד. ראיולה מבחינתו נהנה מכל השמועות, ולאחרונה לא שלל שהולאנד בכלל יגיע לפרמיירליג.

במקביל, לאחר שנבחר לנשיאות ברצלונה בפעם השנייה, ז'ואן לאפורטה בטוח כי ביכולתו לבצע רכש משמעותי ראשון בקדנציה השנייה שלו ולהנחית את הנורבגי בקאמפ נואו. לנשיא החדש-ישן של הקטאלונים קשרים רבים, אשר ביניהם נמצא גם ראיולה, ולדעתו הוא יכול לנצל זאת לטובתו ולנסות למשוך את החלוץ לקבוצה. נראה כי סאגה זו עוד רחוקה מסיום וכי צפויות עוד התפתחויות רבות בגזרה. קיץ חם לפנינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי