מחליף לאופמקאנו: לייפציג החתימה את מוחמד סימקאן

המדורגת שנייה בבונדסליגה הודיעה כי בלם שטרסבורג בן ה-20 יצטרף אליה בקיץ הקרוב. על פי דיווחים מחירו עומד על 18 מיליון יורו, מה שהופך אותו לרכש הרביעי הכי יקר במועדון מחוץ לתאגיד רד בול

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

ר.ב לייפציג החלה בהכנות לקראת העונה הבאה. המועדון הגרמני, שנאבק בימים אלה על האליפות עם באיירן מינכן, הודיע היום (שלישי) על החתמתו של מוחמד סימקאן, הבלם הצרפתי בן ה-20 של שטרסבורג. על פי הדיווחים, סכום העברתו של השחקן הצעיר עומד על 18 מיליון יורו, מה שהופך אותו לרכש הרביעי הכי יקר בתולדות המועדון מבין השחקנים שלא נרכשו מהקבוצות האחרות השייכות לתאגיד רד בול – אחרי דני אולמו, אלכסנדר סורלות' וקווין קאמפל.

כזכור, בחודש שעבר סוכמה מכירתו של בלם לייפציג דאיו אופמקאנו לאלופת העולם באיירן מינכן, אליה יעבור אליה בתום העונה תמורת סכום של 40 מיליון יורו. קבוצתו של יוליאן נגלסמן לא חיכתה יותר מדי זמן והחתימה בלם צרפתי אחר במחיר הנמוך בחצי מיליון יורו בלבד לעומת אופמקאנו, בתקווה שסימקאן ייכנס לנעליו הגדולות במרכז ההגנה של המדורגת שנייה בבונדסליגה.

סימקאן הצטרף לשטרסבורג בקיץ 2018 ולמרות גילו הצעיר כבר הספיק לרשום 44 הופעות במדי הקבוצה הצרפתית, בהן כבש שער אחד. במעמד החתימה אמר: "בחרתי בלייפציג כי אני מאמין שזה הצעד הנכון עבור הקריירה שלי. דיברתי עם מספר שחקנים במועדון לפני שחתמתי ושמעתי מהם רק שבחים ודברים טובים. מצפה כבר לפגוש את העיר, החברים לקבוצה ואת האוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי