בשבת: שינויים בבאיירן לקראת פריז, דורטמונד חייבת לנצח לפני סיטי

אחרי שהפסידו בליגת האלופות, הן יחזרו לבונדסליגה. בעוד הבווארים יכולים להרשות לעצמם לבצע רוטציה מול אוניון ברלין בשל הפער בפסגה, הצהובים-שחורים מוכרחים להשיג שלוש נקודות בשטוטגרט

(גודל טקסט)

חמישה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-28 בבונדסליגה. במוקד: האלופה והמוליכה באיירן מינכן תנסה להתאושש מההפסד לפריז סן ז'רמן כשתארח את אוניון ברלין (החל מ-16:20, ישיר בספורט4). במקביל: השנייה בטבלה לייפציג תתארח אצל ורדר ברמן (החל מ-16:20, ישיר בספורט3), הרטה ברלין תפגוש את בורוסיה מנשנגלדבאך ופרנקפורט תתמודד מול וולפסבורג. במפגש שיסגור את משחקי השבת, בורוסיה דורטמונד תתארח אצל שטוטגרט ותקווה לשמור את הסיכויים שלה לסיים במקום שמוביל לליגת האלופות בחיים.

באיירן מינכן – אוניון ברלין

אחרי שספגה הפסד ביתי ראשון מאז נובמבר 2019, 3:2 כואב במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן, סביר להניח שאלופת אירופה תחלק עומסים ותאפשר מנוחה לשחקני המפתח לקראת הגומלין שייערך בעיר האורות באמצע השבוע. לשמחתה, בעקבות הניצחון על לייפציג "במשחק העונה" במחזור שעבר, הפער בפסגת הבונדסליגה עומד על שבע נקודות, כך שהיא תוכל לבצע רוטציה בלב שלם. מנגד, הקבוצה מברלין נמצאת בעיצומה של עונה נפלאה, ניצבת במקום השביעי וחולמת על כרטיס לליגה האירופית, אבל ניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים ומשחק במינכן הוא לא המקום להתאושש בו מתקופה פחות טובה.

בהיעדרם של רוברט לבנדובסקי הפצוע וסרג' גנאברי שנמצא חיובי לקורונה, אריק צ'ופו-מוטינג צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהתקפה. מסתמן שהאנזי פליק לא יסכן את ניקלאס זולה ולאון גורצקה, שכזכור הוחלפו במחצית הראשונה מול פריז סן ז'רמן בגלל פציעות. תומאס מולר ולירוי סאנה עשויים לפתוח על הספסל, כשג'מאל מוסיאלה הצעיר וקינגסלי קומאן מועמדים לפתוח בחלק הקדמי. נראה כי בונה סאר, ג'רום בואטנג, דויד אלאבה ולוקאס הרננדס יעלו בהגנה.

קינגסלי קומאן | Sebastian Widmann – UEFA/UEFA via Getty Images

שטוטגרט – בורוסיה דורטמונד

אחרי שני הפסדים רצופים, 2:1 קריטי בליגה מול פרנקפורט ו-2:1 דרמטי למנצ'סטר סיטי באמצע השבוע בליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד חייבת להשיג שלוש נקודות בחוץ אם היא רוצה לשמור על סיכוי לסיים את העונה ברביעייה הראשונה, עם הכרטיס לצ'מפיונס בעונה הבאה. ערב המחזור, הצהובים-שחורים ניצבים במקום החמישי במרחק של שבע נקודות מפרנקפורט, כשנותרו עוד 21 נקודות בלבד בקופה. במקביל, הם ינסו גם לשמור כוחות ולאפשר לחלק מהשחקנים המרכזיים לנוח לקראת הגומלין מול פפ גווארדיולה, בו 0:1 קטן בבית יספיק על מנת להעפיל לחצי הגמר.

מנגד, אחרי ארבעה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים, שטוטגרט מדורגת במקום השמיני עם מאזן נקודות לזהה של אוניון ברלין השביעית ומפנטזת על מקום בליגה האירופית. האורחת מדורטמונד לא צפויה לסכן את ג'יידון סאנצ'ו, שעשוי להיות כשיר ולקבל דקות בגומלין מול סיטי. אמרה צ'אן, ג'וד בלינגהאם ומרקו רויס צפויים לקבל מנוחה. לעומתם, ארלינג הולאנד יפתח.

פיל פודן, ארלינג הולאנד
פיל פודן, ארלינג הולאנד | Matt McNulty – Manchester City /

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי