קשה ללא לבנדובסקי: באיירן מינכן סיימה ב-1:1 מול אוניון ברלין

האלופה שנוצחה השבוע ע"י פ.ס.ז', מעדה גם בליגה מול הקבוצה מהבירה והפער מלייפציג צומצם לחמש נקודות בלבד. מוסיאלה כבש ראשון, אינגברטסן קבע את תוצאת המשחק. קומאן נפצע

(גודל טקסט)

באיירן מינכן לא נראית אותו דבר ללא מלך שערי רוברט לבנדובסקי. האלופה אמנם גברה על לייפציג במשחק העונה, אך ביום רביעי האנזי פליק טעם הפסד ראשון בקריירה בליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן והערב (שבת) האלופה הציגה משחק פושר במיוחד באלינאנץ ארנה וסיימה בתיקו 1:1 מאכזב מול אוניון ברלין אשר צמצם את הפער מלייפציג הסגנית לחמש נקודות בלבד.

באיירן לא הבריקה במחצית הראשונה ופספסה הזדמנות לעלות ליתרון לאחר מספר החמצות של אריק צ'ופו מוטינג ואם לא די בכך, איבדה את קינגסלי קומאן שירד בדקה ה-30 לטיפול והוחלף בתחילת המחצית השנייה על ידי לירוי סאנה.

האלופה המשיכה לתקוף ועלתה על לוח התוצאות רק בדקה ה-67 לאחר שתומאס מולר ניצל ערבוביה בהגנה ומצא את ג'מאל מוסיאלה שעבר את השומר שלו ללא קושי עם דריבל נהדר ובעט כדור מדויק לפינה הרחוקה. הכישרון הצעיר בן ה-18 כבר עם שערו הרביעי העונה בבונדסליגה.

התגובה של אוניון ברלין הגיעה בדקה ה-87 לאחר תרגיל חוץ נפלא ובישול של רוברט אנדריך לכיוונו של מרקוס אינגברטסן, שכבש את שערו ה-11 העונה בליגה הגרמנית והעניק לקבוצתו נקודה יקרה במאבק לכרטיס לאירופה.

ג'מאל מוסיאלה חוגג תומאס מולר | Matthias Hangst/Getty Images
האנזי פליק | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images
שחקני באיירן מינכן נגד אוניון | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי