לייפציג הביסה את ברמן, 3:4 מרתק לפרנקפורט על וולפסבורג

צמד של סורלות' עזר לשנייה בטבלת הבונדסליגה לנצח 1:4. שלושה שחקנים כבשו ובישלו עבור "העיטים", שצימקו את הפער מהמקום השלישי לנקודה בלבד. דורטמונד חזרה מפיגור ל-2:3 על שטוטגרט, גלדבאך והרטה נפרדו בתיקו

(גודל טקסט)

במקביל לניצחון של באיירן מינכן על אוניון ברלין, שלושה משחקים נוספים נערכו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-28 בבונדסליגה, בהשתתפותן של מספר קבוצות צמרת. לייפציג השנייה בטבלה הביסה 1:4 את ורדר ברמן ובמפגש בין השלישית לרביעית, איינטרכט פרנקפורט ניצחה 3:4 מרתק את וולפסבורג המדורגת מעליה. במשחק הנוסף, בורוסיה מנשנגלדבאך סיימה ב-2:2 נגד הרטה ברלין. מאוחר יותר התקיים משחק נוסף ובו דורטמונד, שהתארחה אצל שטוטגרט, חזרה מפיגור לניצחון 2:3.

ורדר ברמן – ר.ב לייפציג 4:1

הקבוצה של יוליאן נגלסמן התאוששה מההפסד לבאיירן במחזור הקודם ופרקה עצבים על היריבה מהתחתית, כדי לשמור על פער בן שבע נקודות מהאלופה. הירוקים, מנגד, נוצחו בפעם הרביעית ברציפות ונותרו במקום ה-13. דני אולמו העלה את לייפציג ליתרון בדקה ה-23 ותשע דקות לאחר מכן, אלכסנדר סורלות' כבש את שערו הראשון במשחק. בדקה ה-41 הנורבגי כבר השלים צמד וקבע כי המחצית השנייה תשוחק לפרוטוקול בלבד. מילוט ראשיצה צימק בדקה ה-61, אך תוך שתי דקות מרסל סאביצר הבקיע את הרביעי והאחרון של האורחת.

שחקני ר.ב לייפציג חוגגים | CATHRIN MUELLER/POOL/AFP via Getty Images

איינטרכט פרנקפורט – וולפסבורג 3:4

אחרי שגברו על דורטמונד בשבוע שעבר, "העיטים" ניצחו יריבה נוספת לצמרת וקיזזו את הפער מוולפסבורג לנקודה בלבד. "הזאבים" נעצרו לאחר שלושה ניצחונות רצופים וייאלצו להסתפק בכך שהמקום השלישי עדיין שייך להם. דווקא האורחת הובילה תוך שש דקות בלבד בזכות בישול של ואוט וחהורסט לרידל באקו, אבל דאיצ'י קמאדה איזן מיד בדקה השמינית. אנדרה סילבה בישל ללוקה יוביץ' בדקה ה-27 והסרבי השלים מהפך. באקו החזיר טובה לווחהורסט עם בישול לשער שוויון של ההולנדי, דקה בלבד מפתיחת המחצית השנייה, אלא שקאמדה סידר לסילבה את השלישי של פרנקפורט בדקה ה-54 ושבע דקות אחר כך, אריק דורם כבש את הרביעי למארחת. מקס פיליפ הצליח רק לצמק כשנותרו חמש דקות לסיום.

אנדרה סילבה חוגג | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

שטוטגרט – בורוסיה דורטמונד 3:2

לאחר צמד הפסדים בליגה ובצ'מפיונס ליג, נגד פרנקפורט ומנצ'סטר סיטי, קבוצתו של אדין טרזיץ' שבה לנצח – לא לפני שהרבתה להזיע מול העולה מליגת המשנה. דורטמונד רחוקה שבע נקודות מהמקום המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. שטוטגרט, מצדה, פספסה הזדמנות לעלות למקום השביעי אחרי שנוצחה בפעם השנייה בשלושת המשחקים האחרונים. סשה קלאידז'יץ' הרותח שוב כבש לזכות המארחת והעלה אותה בדקה ה-17 ליתרון שהחזיק עד ההפסקה. ג'וד בלינגהאם איזן בדקה ה-47 ותוך חמש דקות מרקו רויס השלים מהפך. דניאל דידאבי השווה עבור שטוטגרט, אבל המילה האחרונה הייתה של אנסגר קנאוף הצעיר – שהבקיע בדקה ה-80 והעניק לצהובים-שחורים את הניצחון.

שחקני דורטמונד חוגגים | Tom Weller/picture alliance via Getty Images

תוצאה נוספת: הרטה ברלין – בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי