נקבע תאריך חזרה ללבנדובסקי. מועמד חדש ומפתיע לאימון באיירן

בגרמניה דווח כי הפולני ייעדר משני משחקי הליגה הקרובים אך יחזור לשחק ב-31 באפריל נגד מיינץ. "האיכות שלו חסרה אך אף אחד לא יסכנו", נכתב. באיטליה דווח כי אלגרי עשוי להחליף את פליק. ומה עם נגלסמן?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

כמה שרוברט לבנדובסקי היה חסר לבאיירן מינכן בזמן האחרון. החלוץ הפולני הפצוע נעדר מצמד משחקי רבע גמר ליגת האלופות נגד פריס סן ז'רמן בהם אלופת אירופה סיימה את דרכה כש-0:1 בגומלין בצרפת לא הספיק אחרי הפסד ביתי 3:2. כעת בגרמניה נכתב כי לחלוץ שנעדר בשלושת השבועות האחרונים יש תאריך חזרה.

החלוץ התאמן הבוקר לבדו במתחם האימונים ועדיין לא נוגע בכדור. הוא יחמיץ את שני משחקי הליגה הקרובים נגד וולפסבורג ביום שבת ונגד באייר לברקוזן באמצע השבוע ועתיד לשוב לשחק ב-31 באפריל נגד מיינץ. "באיירן חסרה את האיכויות שלו, אף אחד לא ייקח סיכון אך זו התוכנית לגביו", נכתב ב"קיקר". מלכתחילה הניחו בבאיירן כי החלוץ ייעדר לחודש.

לבנדובסקי ירצה לעזור לבאיירן להכריע כמה שיותר מהר את מאבק האליפות כאשר בלעדיו, לאחר התיקו 1:1 נגד אוניון ברלין, הפער מלייפציג צומק לחמש נקודות. מעבר לכך הוא חולם לשבור את שיאו של גרד מולר משנות ה-70. הפולני כבש 35 שערי ליגה ב-25 משחקיו העונה בעוד חלוץ העבר הבקיע 40 שערי ליגה.

עוד בבוואריה, ב-"Sportmediaset" האיטלקי דווח כי ישנו מועמד חדש לאימון הקבוצה במקומו של האנזי פליק – מסימיליאנו אלגרי. נכתב כי הבווארים שוקלים למנות את האיטלקי שרשם עונות גדולות ביובנטוס והוא עצמו מעוניין לחזור לאמן לאחר שנתיים. "החלטה סופית תתקבל בשבועות הקרובים", נכתב לסיכום. אלגרי בן ה-53 לא יחזור לגברת הזקנה בשל חילוקי הדעות עם ההנהלה ולאחרונה נטען כי הפציר במועדון להיפטר מכריסטיאנו רונאלדו עוד כשהיה על הקווים (2018/19).

לותר מתיאוס, שחקן העבר של המועדון, אמר כי לפי מה שנודע לו, במועדון פנו ליוליאן נגלסמן מאמן לייפציג אלא שהמאמן הכחיש זאת נחרצות. ב"ספורט1" הגרמני נטען כי לייפציג נחושה להשאיר את נגלסמן אך תשקול לשחררורק בתמורה ל-15 עד 20 מיליון יורו פיצויים והמועדון אפילו כבר דן במחליפים פונציאלים.

מסימיליאנו אלגרי | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי