אחרי דרמה גדולה: לייפציג סיימה ב-0:0 נגד הופנהיים

פולסן כבש לזכותה במהלך האחרון של המשחק, חמש דקות בתוך תוספת הזמן, אך השער נפסל בצדק בשל נגיעת יד והשנייה בטבלת הבונדסליגה נתנה לבאיירן הזדמנות להגדיל שוב את הפער בפסגה. דאבור לא שותף

(גודל טקסט)

שישה ימים בלבד לאחר שצימקה את הפער מהפסגה לחמש נקודות בזכות המעידה של באיירן מינכן, ר.ב לייפציג רשמה הערב (שישי) פספוס משלה – המדורגת שנייה בטבלת הבונדסליגה סיימה ב-0:0 מאכזב נגד הופנהיים ועלולה לראות את אלופת העולם מגדילה את ההפרש בין הקבוצות לשבע נקודות, כשנותרו חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה.

קבוצתו של יוליאן נגלסמן, שהביסה 1:4 את ורדר ברמן במחזור הקודם, לא הצליחה לחבר ניצחון שני רצוף – דבר שלא עשתה מאז המחזור ה-24, לפני כחודש וחצי. לייפציג פתחה שוב ללא יוסוף פולסן, שאיבד את מקומו בהרכב לאמיל פורסברג במשחקי הליגה האחרונים. הדני עלה מהספסל בדקה ה-72 ועשר דקות לפניו נכנס כמחליף אלכסנדר סורלות', אך גם השניים הללו, בדיוק כמו החלוץ השבדי – לא הצליחו למצוא את הרשת ולהעניק ללייפציג שלוש נקודות חשובות.

רגע לפני שריקת הסיום נרשם האירוע הכי דרמטי במשחק: השופט פסק על תוספת זמן של ארבע דקות, אך בעקבות כדור קרן ההתמודדות נגררה מעבר לכך ובדקה ה-95, פולסן נגח פנימה וכבש שער שהיה משנה לחלוטין את המרוץ לאליפות בגרמניה, אלא שהשידור החוזר הראה נגיעת יד של שחקן נבחרת דנמרק ולאחר בדיקת VAR, השער נפסל בצדק.

פולסן נגח פנימה, אך הכדור נגע בידו | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

מנקודת המבט הישראלית, מאמן הופנהיים סבסטיאן הנס השאיר את מואנס דאבור על הספסל למשך כל 90 הדקות וחלוץ הנבחרת סגר משחק שלישי רצוף ללא דקות על כר הדשא. מבחינת הקבוצה שלו מדובר בתיקו השני ברציפות והיא סופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון, כשכל מה שנותר להופנהיים הוא לחכות לסיום העונה המאכזבת שהיא חווה וגם להימנע מהסתבכות מיותרת במאבקי התחתית, שכן בינה למקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן מפרידות שש נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי