עוד צעד לתואר: 2:3 לבאיירן על וולפסבורג, צמד למוסיאלה

חמישה מחזורים לסיום העונה, אלופת גרמניה נאלצה להזיע, אך הגדילה את הפער לשבע נקודות מהמקום השני. הכוכב הצעיר הבריק, צ'ופו מוטינג הוסיף. גלבאך ניצחה 0:4 את פרנקפורט, שאלקה הובסה 4:0 אצל פרייבורג

(גודל טקסט)

אחרי איבוד הנקודות של לייפציג אמש (שישי) נגד הופנהיים, המחזור ה-29 בליגה הגרמנית נמשך הערב, כאשר במוקד – באיירן מינכן ניצחה 2:3 את וולפסבורג והגדילה את הפער בצמרת. בנוסף, מנשנגלדבאך רשמה 0:4 גדל על פרנקפורט ושאלקה עשתה צעד נוסף לעבר הירידה כאשר נכנעה 4:0 לפרייבורג. לאחר מכן, לברקוזן גברה בביתה 0:3 על קלן.

וולפסבורג – באיירן מינכן 3:2

רגע אחרי שהודחה מליגת האלופות בתום צמד מפגשים נגד פריז סן ז'רמן, אלופת גרמניה שבה לזירה המקומית, שם היא גדילה את הפער מהמקום השני לשבע נקודות, כאשר נותרו לה עיד חמישה משחקים בלבד לסיום העונה. זה לא הלך בקלות לבאיירן, שניצחה ב"פולקסווגן ארנה" בעקבות מחצית ראשונה טובה, בה כיכב ג'מאל מוסיאלה בן ה-18.

השחקנים באדום שוב היו דומיננטיים בפתיחה ובדקה ה-15 גם מצאה את הרשת בזכות יכולת אישית נהדרת של מוסיאלה הצעיר. בדקה ה-24 לוח התוצאות הראה כבר 0:2 עבור הבווארים בעקבות טעות של השוער קואן קאסטילס, אשר סידר לאריק צ'ופו-מוטינג שער קליל. וולפסבורג מצדה חזרה למשחק בדקה ה-35 עם שער של ואוט ורחהורסט הנהדר, אך מוסיאלה הספיק להשלים צמד לפני הירידה למחצית.

מוסיאלה חוגג שחקני באיירן | FABIAN BIMMER/POOL/AFP via Getty Images

על אף היתרון המבטיח, הקבוצה של האנזי פליק נאלצה להזיע במהלך החצי השני על מנת לצאת עם כל שלוש הנקודות. בדקה ה-54 המארחת שוב חזרה למשחק בזכות שער של מקסימיליאן פיליפ, מה שנתן לשחקנים בירוק הרבה מוטיבציה. מנואל נוייר, שהוציא כבר שני כדורים מהרשת, רשם לעצמו מספר הצלות חשובות עבור הקבוצה שלו ומנע איבוד נקודות מתסכל.

מנשנגלדבאך – פרנקפורט 0:4

אחרי שסיימה בתיקו נגד הרטה ברלין במחזור שעבר, גלדבאך סיפקה הערב הצהרה גדולה עבורה כאשר הביסה את פרנקפורט, המדורגת רביעית שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה. מתיאס גינטר מצא את הרשת ראשון בדקה ה-10, ומשם זה היה קל יותר עבור הקבוצה של מרקו רוזה.

לוקה יוביץ' ואנדרה סילבה פתחו בחוד של איינטרכט, אך רשמו משחק מאכזב למדי, כאשר בצד השני יוהנס הופמן הכפיל את היתרון בדקה ה-60. שבע דקות לאחר מכן הגיע תורו של רמי בנסבאיני לנעוץ את השלישי ברשת של קווין טראפ. בתוספת הזמן, האנס וולף קבע את תוצאת הסיום עם השער הרביעי לטובת המארחת.

גינטר חוגג. ניצחון נהדר לגלדבאך | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

פרייבורג – שאלקה 0:4

פרייבורג חזרה למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים על חשבון, שאקלה, נועלת הטבלה בבונדסליגה. לוקאס הולר העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השביעית, רולאנד שאלאי הכפיל בדקה ה-22 מהנקודה הלבנה.

במחצית השנייה, צמד של הקפטן כריסטיאן גונטר (50, 74) קינח ניצחון קל עבור קבוצתו של כריסטיאן סטרייך. המנצחת עלתה באופן זמני למקום התשיעי והיא עדיין בתמונת הכרטיסים לאירופה. מנגד, ה"רויאל בלוז" ממשיכים לשקוע במקום האחרון, והם יהיו חייבים לצבור לפחות ל-13 נקודות בחמשת המחזורים האחרונים כדי לשמור על סיכוי להינצל מירידה לליגת המשנה.

הונטלאר מאוכזב, בדיוק כמו כל שחקני שאלקה | Matthias Hangst/Getty Images

לברקוזן – קלן 0:3 (צפו בתקציר)

המארחת רשמה ניצחון ביתי שני ברציפות על חשבון קלן מהתחתית. לאון ביילי העלה את קבוצתו ליתרון מוקדם, כשנגח לרשת כבר בדקה החמישית מבישול של מוסא דיאבי. בדקה ה-51, השניים החליפו תפקידים, כשהג'מאיקני בישל לצרפתי את השער שהכפיל את היתרון. ביילי קינח ערב מוצלח מבחינה אישית וקבוצתית עם שער נוסף בדקה ה-75.

בעקבות התוצאה, לברקוזן עלתה באופן זמני למקום החמישי, אך היא עדיין רחוקה שש נקודות מהמקום המוביל לליגת האלופות. מנגד, קלן הייתה יכולה להיצמד זמנית להרטה ברלין שנמצאת במקום ה-16 המוביל למבחני ההישארות, אך התבוסה השאירה אותה מתחת לקו האדום.

לאון ביילי. להט עם צמד ובישול | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

תוצאות נוספות

אאוגסבורג – ארמיניה בילפלד 0:0
אוניון ברלין – שטוטגרט 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי