פליק הודיע: "ביקשתי לעזוב את באיירן מינכן בתום העונה"

לאחר מספר דיווחים, המאמן אישר כי הוא פנה להנהלה כבר אחרי המשחק בפריז וביקש לסיים את חוזהו בשורות הבווארים. כעת צפוי להתמנות למאמן נבחרת גרמניה אחרי לב, נאגלסמן מועמד להחליפו בבאיירן

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן עשתה הערב (שבת) צעד נוסף לעבר אליפות גרמניה תשיעית ברצף, אך הסיפור הגדול הגיע מיד לאחר המשחק נגד וולפסבורג. המאמן האנזי פליק, שמונה לתפקיד בנובמבר 2019 והוביל את הקבוצה לשישה תארים בעונה אחת, אישר את השמועות לגבי עתידו והודיע: "אמרתי לקבוצה שלי היום שהודעתי למועדון אחרי המשחק בפריז שאני רוצה לסיים את החוזה שלי בסוף העונה".

"היה לי חשוב מאוד שהקבוצה תשמע את זה ממני. אני אסיר תודה על כך שאפשרו לי להיות המאמן של השחקנים האלו" הוסיף המאמן הגרמני. כאמור, העובדה שפליק עשוי לעזוב בקרוב את אלופת אירופה הוא אינו חדש, כאשר בינואר האחרון דווח על עימות בינו לבין המנהל הספורטיבי חסן סליהמיצ'יץ' וחבר ההנהלה אוליבר קאן.

כעת, נראה שפליק בדרך הבטוחה לאימון נבחרת גרמניה, שם הוא שימש כעוזרו של יואכים לב בין השנים 2006-2014 ואף זכה במונדיאל 2014. לאחרונה הודיעה ההתאחדות לכדורגל שלב יעזוב את תפקידו בשורות ה"מאנשאפט" מיד לאחר אליפות אירופה הקרובה ובכך יסיים קדנציה בת 15 בנבחרת הלאומית. יוליאן נאגלסמן, המאמן המוערך של ר.ב. לייפציג מסומן בשלב זה בתור המועמד המוביל להחליף את פליק בבאיירן.

פליק. "ביקשתי אחרי המשחק נגד פ.ס.ז' לעזוב" | ALEXANDER HASSENSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי